Gjest Ethereal Skrevet 25. september 2004 #1 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg bruker månedslinser, men vurderer å teste ut dagslinser i en periode. Hvilke dagslinser har du prøvd, og hvilke er mest behagelige av de du har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frodo Skrevet 25. september 2004 #2 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg bruker Dailies, og har ikke prøvd andre dagslinser. Anbefaler dagslinser klart i forhold til månedslinser som jeg ikke synes er like gode å gå med i slutten av måneden. Med dagslinser får du ta på nye hver dag :-) Linsene er helt blanke og er derfor vanskelig å finne om du mister dem ned i vasken f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. september 2004 #3 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har såvidt testet dagslinser tidligere, i forbindelse med ferier osv. Men jeg syntes de ble så fort tørre i forhold til de andre linsene mine. Jeg bruker nå Soflens Comfort, men har tidligere brukt Soflens 66 månedslinse, og har testet Soflens dagslinse. Kanskje jeg skulle forsøke å bestille en måneds forbruk av Focus Dailies? Hmm...Det skader ikke å prøve, på nett er det uansett ikke sååå dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 25. september 2004 #4 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg bruker 1 day acuvue som er knallbra, men de er dyre. neste gang skal jeg prøve dailies, de skal visst være greie de oxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. september 2004 #5 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg bestilte 60 stk Dailies (2x30) fra www.lenses4net.com, og betalte 236NOK inkludert frakt. Not bad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #6 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg bestilte 60 stk Dailies (2x30) fra www.lenses4net.com' date=' og betalte 236NOK inkludert frakt. Not bad![/quote'] Dette er faktisk ca. kr. 100,- billigere enn fra www.lensway.com!!! Heretter skal jeg bruke www.lenses4net.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. september 2004 #7 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har brukt den nettsiden i ca 1,5 år, og har alltid vært fornøyd. Du får giro i pakken, og du betaler til en norsk konto. Ingen ekstra frakt eller liknende tilkommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 25. september 2004 #8 Del Skrevet 25. september 2004 Hmm, prisene på lenses4net.com var ikke ille, men slipper man unna toll? Ser at det er medregnet når du går til kassen og skal betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. september 2004 #9 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg bruker Focus Dailies fordi det er de eneste endagslinsene som finnes for skjeve hornhinner. Jeg er fornøyd med dem, men synes ikke de er noe bedre enn månedslinsene jeg brukte før, egentlig. Det eneste er at det er veldig greit å bare kunne kaste dem hver kveld, og det er ikke så krise hvis jeg mister eller ødelegger en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 26. september 2004 #10 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg bruker Soflens, og er veldig fornøyd med dem. Går til og med an å sove litt med linsene på uten at det blir for ubehagelig. Men hvorfor går du ikke til optiker og ber om å få prøve forskjellige dagslinser? Det fikk jeg da jeg valgte mine linser. Alle linser passer ikke like bra for alle øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 26. september 2004 #11 Del Skrevet 26. september 2004 Hmm' date=' prisene på lenses4net.com var ikke ille, men slipper man unna toll? Ser at det er medregnet når du går til kassen og skal betale.[/quote'] Hvis du kjøper små forpakninger, deler de det opp i flere forsendelser slik at du slipper moms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 26. september 2004 #12 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg bruker Focus Dailies og er veldig fornøyd med de. Før det har jeg prøvd månedslinser men klarte aldri å bruke de en hel måned, de gikk som regel i stykker før det. Har også brukt SofLens i en kort periode men likte de ikke, synes de virket mye tykkere enn Dailies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jossa Skrevet 26. september 2004 #13 Del Skrevet 26. september 2004 Må du da be de om å dele det opp, eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_havets datter_ Skrevet 26. september 2004 #14 Del Skrevet 26. september 2004 jeg bruker focus dailies og er svært fornøyd med de. har aldri prøvd andre linser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 27. september 2004 #15 Del Skrevet 27. september 2004 Hvis du går inn på nettsiden, står det på første side at de deler opp bestillingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 27. september 2004 #16 Del Skrevet 27. september 2004 Men de kan jo ikke dele opp bestillingen om man f.eks kjøper større esker enn den minste str, og da lønner det seg ikke lenger husker jeg å ha regnet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå