maki Skrevet 25. september 2004 #1 Del Skrevet 25. september 2004 er mye rundt på nette å leser angående mat og kosthold. Og det er altid noen et eller annet sted som hver uke lurer på en kur hvor man mister mest murlig kg på kortest murlig tid. Fordi enn har sett det i uke blader, osv gikk ned xxx kg på xx tid. Og da får vel folk for seg at når andre har gjort det da kan jeg gjøre det.... Jeg tror at dette er noe av grunnen til spisesykdommer (ikke eneste grunnen men kanskje en av dem, snakker om noe jeg ikke har peiling på men dette er mine tanker om det rett gjerne på meg,) Folk setter seg mål som er helt umurlig å nå jobber og jobber får å gå ned i vekt på feil måte å blir helt fra seg av fortvielse når man ikke merker noen forandring (jeg ble i alle fall grinete da) Å når slik at på godt lenge nok at enn tenker, jeg får bare spise virkelig virkelig lite og trene så går det nok. Eller man har kanskje hatt en dårlig dag hvor man har nok en gang bryti ut av dette med å spise sundt og har nettopp spist over en kg med is, kan jo kaste opp denne ene gangen da. Høres dette helt rart ut? Og ser jo også den med at, folk vil se ut som super modeller(eller hvem / hva det måtte være), at det kanskje er en starter, men alle har jo hørt om disse raskt ned i vekt greiene, og de frister jo veldig da. Som sagt så har jeg ikke så peiling på dette med spise problemer, og jeg mener ikke på noe som helst måte at dette er eneste årsak eller at dette altid er årsaken, men lurte på om flere var enig med meg i at det kanskje var en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå