Gå til innhold

Noen som husker Lars Tangen?

Piruette

Anbefalte innlegg

Kom over instagrammen hans. Har visst flyttet til Hollywood og giftet seg med en eldre amerikansk mann, som ifølge Instagram er en "celebrity hairstylist"!

Nå lever han vel drømmen 😂 :'D

Instagrammen til Lars: Hollywoodlars

Mannen hans: Phil_a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er han kjent for

Har var en veldig kjent blogger for noen år tilbake, før det var så "vanlig" med blogg som det er idag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han husker jeg kjempegodt! Han var jo en av Norges største bloggere når blogg begynte å bli populært :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, seriøst? Er han gift? Whaaat.

Husker han enda, og han var et stort snakketema for hele trinnet når jeg var 12 år :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har var en veldig kjent blogger for noen år tilbake, før det var så "vanlig" med blogg som det er idag.:)

Ahh ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, han nye ektemannen så noen år eldre ut:P Håper uansett han har det bra nå, husker han gikk ganske mye til psykolog da han blogget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Lars Tangen <3 Var fast leser av bloggen hans, og Julia, Bea, Glenn.. Djiz 🙈 dere finner han nå på www.hollywoodlars.com

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Åh han husker jeg! Leste bloggen hans innimellom :) Var vel på samme tid som Maria Amanda sin storhetstid. Jeg lurer virkelig på hvor det har blitt av henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh han husker jeg! Leste bloggen hans innimellom :) Var vel på samme tid som Maria Amanda sin storhetstid. Jeg lurer virkelig på hvor det har blitt av henne

mrsriise på instagram :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ja husker han godt! Likte bloggen hans. Men gud, han har forandret seg en del, og mannen hans er mye eldre enn ham... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...