Arabella Skrevet 8. oktober 2015 #1 Del Skrevet 8. oktober 2015 Dette er den mest feilaktige bruken av ordet "seriøs" jeg har sett, tror jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Del Skrevet 8. oktober 2015 Dette er den mest feilaktige bruken av ordet "seriøs" jeg har sett, tror jeg . Seriøst ikke morsomt i det hele tatt, synes jeg Anonymous poster hash: 49652...468 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #3 Del Skrevet 8. oktober 2015 Seriøst morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 8. oktober 2015 Seriøst ikke morsomt i det hele tatt, synes jeg Anonymous poster hash: 49652...468 Du bruker ikke ordet riktig, du heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Del Skrevet 8. oktober 2015 Seriøst morsomt Seriøst, flyter alt? Anonymous poster hash: 49652...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #6 Del Skrevet 8. oktober 2015 Seriøst, flyter alt? Anonymous poster hash: 49652...468 Det gjør det dødsseriøst. I hvert fall i leiligheten min for øyeblikket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det gjør det dødsseriøst. I hvert fall i leiligheten min for øyeblikket Ok Hva er forskjellen på seriøst og "dødsseriøst"? Anonymous poster hash: 49652...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #8 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ok Hva er forskjellen på seriøst og "dødsseriøst"? Anonymous poster hash: 49652...468 Dødsens seriøst. Enda mer seriøst enn bare seriøst! Seriøst x 10. Alvorlig seriøst altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Del Skrevet 8. oktober 2015 Dødsens seriøst. Enda mer seriøst enn bare seriøst! Seriøst x 10. Alvorlig seriøst altså ok. Forstår. Takk for svar! Håper at det ordner seg snart Anonymous poster hash: 49652...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #10 Del Skrevet 8. oktober 2015 ok. Forstår. Takk for svar! Håper at det ordner seg snart Anonymous poster hash: 49652...468 Med alt som flyter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter #11 Del Skrevet 8. oktober 2015 Dødsens seriøst. Enda mer seriøst enn bare seriøst! Seriøst x 10. Alvorlig seriøst altså Kniven på strupen, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #12 Del Skrevet 8. oktober 2015 Med alt som flyter? Ja Anonymous poster hash: 49652...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #13 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kniven på strupen, altså Rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #14 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ja Anonymous poster hash: 49652...468 Jeg jobber med saken... Får ikke sove uansett nå, men kommer meg seriøst ikke ut av sofaen og bort fra KG. Det er seriøst vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #15 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg jobber med saken... Får ikke sove uansett nå, men kommer meg seriøst ikke ut av sofaen og bort fra KG. Det er seriøst vanskelig Da anbefaler jeg noen dagers pause fra internett og KG Anonymous poster hash: 49652...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #16 Del Skrevet 8. oktober 2015 Da anbefaler jeg noen dagers pause fra internett og KG Anonymous poster hash: 49652...468 Hm... Skriver du ut en resept på noe sterkt til meg da? Blir nødt til å ha narkose/ligge i koma om det skal la seg gjøre uten at jeg får abstinenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #17 Del Skrevet 8. oktober 2015 Heia, det var jeg som startet tråden du snakker om. Du er smart nok til å forstå at språk utvikler seg og er flytende, og på et internettforum som kvinneguiden er det ikke alltid nødvendig å være hundre prosent korrekt med ordvalgene. Til syvende og sist er det bare et poeng som skal forstås. Anonymous poster hash: dd1a3...5d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #18 Del Skrevet 8. oktober 2015 Heia, det var jeg som startet tråden du snakker om. Du er smart nok til å forstå at språk utvikler seg og er flytende, og på et internettforum som kvinneguiden er det ikke alltid nødvendig å være hundre prosent korrekt med ordvalgene. Til syvende og sist er det bare et poeng som skal forstås. Anonymous poster hash: dd1a3...5d9 Tror ikke denne tråden var ment som mobbing eller uthenging. Bare en gjeng overtrøtte mennesker med dårlig humor Jeg digget de to ordene sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #19 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hm... Skriver du ut en resept på noe sterkt til meg da? Blir nødt til å ha narkose/ligge i koma om det skal la seg gjøre uten at jeg får abstinenser Da foreslår jeg en kopp med kamillete eller peppermyntete el.l. Og ut og gå tur flere ganger daglig Og be vaktmesteren om å fjerne internettilgangen din, sikringene eller lignende slik at du ikke får kommet ut på nettet Anonymous poster hash: 49652...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #20 Del Skrevet 8. oktober 2015 Da foreslår jeg en kopp med kamillete eller peppermyntete el.l. Og ut og gå tur flere ganger daglig Og be vaktmesteren om å fjerne internettilgangen din, sikringene eller lignende slik at du ikke får kommet ut på nettet Anonymous poster hash: 49652...468 Kan du ikke bare me meg slutte å puste i samme slengen? Tror det hadde vært lettere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå