Gå til innhold

Jeg klarte ikke å bli våt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her om dagen hadde sex med en fyr jeg liker veldig godt. Det var første gang vi to hadde sex med hverandre. Problemet er at til tross for hvor lyst jeg hadde på han så klarte jeg nesten ikke å bli våt. Har egentlig ikke hatt dette problemet før. Kan dette være en dealbreaker for han, at jeg ikke ble så veldig våt? Og er det normalt?



Anonymous poster hash: 3c73e...ccf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har noen råd å komme med :( ?



Anonymous poster hash: 3c73e...ccf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir heller ikke våt, med mindre jeg blir sånn kåt "der nede". Jeg blir oftest kåt mentalt, og har da lyst på penetrering, ikke klitorisstimmuli. Det er nok mere normalt en du tror. Jeg er helt klart en seksuell person, men jeg tenner mer på tanken av penetrering en klitorisstimmuli, og jeg blir bare våt om klitorisstimmulering er god, eller jeg blir VELDIG kåt. 



Anonymous poster hash: 5c53c...d81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke være noe problem, dere kan jo bare bruke glidemiddel. Hvis det fortsetter kan du jo forklare han at det ikke er "hans skyld", dvs at det ikke betyr at du ikke har lyst på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd det samme, ble helt ørken der nede første gang jeg skulle ha sex med en jeg likte veldig godt.

Hadde aldri slitt med det før, men skjedde flere ganger med han i ettertid også. Vet ikke om det er fordi han sa at han tente på noe som var omvendt av det jeg likte et par uker før vi faktisk hadde sex, eller om det var pga nye ppiller eller om sexlysten bare var lav på den tiden...

Anonymous poster hash: 901fe...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevd det samme, ble helt ørken der nede første gang jeg skulle ha sex med en jeg likte veldig godt.

Hadde aldri slitt med det før, men skjedde flere ganger med han i ettertid også. Vet ikke om det er fordi han sa at han tente på noe som var omvendt av det jeg likte et par uker før vi faktisk hadde sex, eller om det var pga nye ppiller eller om sexlysten bare var lav på den tiden...

Anonymous poster hash: 901fe...69b

prestasjonsangst?

Anonymous poster hash: d075e...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare veldig redd for at det kan være noe han ser på som en dealbreaker. Vi hadde sex flere ganger den natten og selvom jeg hadde veldig lyst på han så var jeg fortsatt ikke så veldig våt, men nærmest tørr. :(



Anonymous poster hash: 3c73e...ccf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

 

Er bare veldig redd for at det kan være noe han ser på som en dealbreaker. Vi hadde sex flere ganger den natten og selvom jeg hadde veldig lyst på han så var jeg fortsatt ikke så veldig våt, men nærmest tørr. :(

Anonymous poster hash: 3c73e...ccf

 

 

 

Kan du ikke bare si til han at du sliter med å bli våt sånn uansett da? Om du sier at du blir klissvåt med alle andre, bare ikke han, så skjønner jeg jo at han kan begynne å lure og bli såret. Men om han får forklart at du bare er slik uansett, så vil det garantert ikke være noe problem. Fuktigheten kan løses med glidemiddel, så dette bør gå helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel stort sett samme sak som om mannen/gutten hadde ereksjonsproblemer, er det ikke? Menn kan være kåte i hodet, men får likevel noen ganger ikke skikkelig ereksjon.

Så en manns tanker om en dame som ikke blir våt, kan sikkert være ganske lik de tankene damer har om menn med prestasjonsangst/ereksjonsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo også være dehydrering. Etter at jeg hadde samme problemet hjalp det med tilstrekkelig inntak av vann før kvelden



Anonymous poster hash: 2f246...43e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det problemet i starten av forholdet med min samboer, jeg hadde veldig lyst, men jeg ble ikke ordentlig våt. Det gikk etter hvert over, nå er det ikke noe problem lenger :) Har ingen anelse om hvorfor det ble sånn eller hvorfor det gikk over, men det var jo ikke verre enn å bruke glidemiddel. Kommunikasjon er en fin ting, syns jeg, man kan jo bare si at man sliter med å bli ordentlig våt, men at det ikke betyr at man ikke har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...