Gå til innhold

Hjelp,jeg blør


nat26

Anbefalte innlegg

I går,2 uker etter mensen blødde jeg etter at vi hadde sex.Ikke lite heller det kommer mye blod.Ble så redd for at noe er galt.Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, noen blør jo litt i forbindelse med eggløsning. Hvor mye det er, vet jeg ikke. Det er sikkert forskjellig.

Men du kan bare ha fått et lite rift i slimhinnen inne i skjeden, det kan visst blø ganske bra.

Har du sluttet å blø nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde i natt også men nå blør jeg ikke.Håper det går bra da at det ikke er noe galt.Fikk svar på underlivsprøver jeg tok hos legen og de var ihvertfall fine begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme. Jeg blødde MYE og det hver gang vi hadde sex. Dette var i begynnelsen av forholdet. Min mann har veldig stor ... så jeg trodde kanskje at det var det som gjorde det. At han traff noe inni der slik at jeg begynte å blø.

Etterhvert gikk jeg til legen. Han tok mange prøver men fant ingenting. Det sluttet ikke så han bestilte time for meg på sykehuset. De tok også prøver, trodde kanskje det var celleforandring. Men det var det ikke.

Til slutt sa legen at det antagelig bare er det at han kommer borti livmortuppen..? eller noe slikt og at det gir blødning. Det var ihvertfall ikke farlig.

Nå blør jeg ikke lenger. Det har bare gått over. Kanskje livmortuppen..? eller hva det var har blitt litt mindre følsom..? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...