Gå til innhold

vi klarer ikke la være..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Huff!

vi - min behandler og jeg klarer ikke dy oss..

Så fort vi er alene, blir det råflørting - dype blikk,

vi går laangt over grensen ihht hva som er normalt kroppskontakt - prating og alt...

Det blir for dumt!

MEN vi klarer ikke holde oss unna hverandre, dog vi gjør jo streng tatt ingenting galt..

Jeg bare registrerer at vi begge forandrer oppførsel når vi kommer alene..

Men nå har vi "kjent" hverandre i nesten ett år -kanskje noe med det å gjøre??

kan jo legge til at vi begge prøver å være litt flørtete med andre - overse hverandre osv. når vi er med andre... Kanskje det også blir dumt.. mulig folk skjønner at det er noe rart ved oppførslen vår ? :roll:

Nei, vi har vel rota oss inn i noe fælt... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han er lege/psykolog el burde han vite at han er laaaangt ute å kjøre. Det som er virkelig ille er at han i verste fall faktisk kan miste jobben sin!

Når man arbeider med folk skal man være uhyre forsiktig med å tøye graneser,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som egentlig bekymrer meg mest, er om folk legger merke til det - når vi er "ute".. ja, han kan kanskje stå i fare for å miste jobben sin??

Trodde miste jobben ting gikk mest ut på sexuelle forbindelser, jeg... DET har vi ikke.. MEN står han i fare selv om han ikke gjør det, må jeg skygge banen.. Nekter å ødelegge noe for han! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, han er det.

det er vanskelig å la være - men må man så må man..

Håper han klarer å la være å oppsøke meg også..

om ikke er jeg redd jeg er for svak! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Vi klarer ikke la være".. Det er ikke du som skal la være, det er HAN! Det er utrolig uetisk av han å innlede et forhold til en pasient! Dessuten, hvordan kan du være sikker på at han ikke gjør dette med flere av pasientene sine?

Jeg mener, dersom han hadde vært genuint interressert i deg, ville han vel bedt deg finne en annen behandler slik at dere to kunne utviklet forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har helt rett, birgitte242!

jeg tenker også tanken på at han "sikkert holder på slik med andre også"... satser på det.

Han Har fått meg hovedsaklig over til en annen også..

Men han blander seg såpass at han alltid vet hva jeg skal.. (noe jeg vet etter erfaring, at han går rundt og husker på på fritiden også..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han gjør er ulovlig, og under enhver kritikk!

Som noen foreslo her - hvis han er interessert i å ha et forhold med deg, så sørger han for å få deg over til en annen lege/terapeut!

Det virker som om du er betatt av denne personen, men ikke la deg lure!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel på god vei til å bli "lurt"...

kanskje? :-?

Men det virker ikke som om han prøver å "lure" meg heller... kanskje er det bare meg som er blåøyd?

Men evt hva tror Du han er ute etter å "lure" for?

JA, jeg er vel på en måte betatt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker bare sånn at hvis han ser at du er betatt av han, så benytter han seg kanskje av det, uten å egentlig ønske noe mer seriøst? Så lenge han opptrer så uprofesjonelt, så blir jeg skeptisk til han.

Jeg vet jo ingenting om hvilket forhold dere har, men jeg syns det er litt spesielt at han inngår et forhold med en pasient- det er høyst uetisk og kan få store konsekvenser om noen anmelder han for det.

Har dere snakket om det som foregår? Hva sier han?

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, vi har ikke snakket om det.

Ville følt det veldig ekkelt å snakke om det, da jeg ville følt mye av spenningen borte!

MEN en ting er sikkert å det er at jeg er redd folk vi omringer oss med skal forstå noe, utifra oppførslen vår..

Ikke det at vi er så rare, men er mulig noen vil reagere på "humørsvigningene" våre, og at vi oft forsvinner sammen.. :roll: :oops:

men som sagt det har ikke skjedd noe!

og jeg aner Ikke hva han vil heller...

MEN jeg har måtte :roll: av meg selv nå,

fordi vi Ikke Klarer Være Normalt Proffe når vi er alene.. Hvorfor MÅ vi være ekstra nære(iform av hudkontakt-som er helt! unødvendig!) !?!

Jeg gjemmer meg bak(?)

at så lenge vi ikke har pratet om dette, er det strengtatt ingenting som "foregår" heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sjokka, har du vurdert å skifte til en seriøs en. Dette virker lite seriøst og jeg ville ikke blitt så lite respektert når jeg :roll: trenger hjelp, helt uholdbart rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...