Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Å, dæven, så sliten jeg ble.

Jeg har ikke noe å ha på meg utenom min lange, nye chiffon-kjole, så da blir det den. Enda bra jeg ikke hadde den på fredag, med de stolene der. :ninja:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortalte jeg forresten at da jeg farget håret i forrige uke, så greide jeg å søle på døra til badet, og malingen etset bort! :overrasket:

Noen var dritsur, og døra må males om. :glare: Dessuten så har jeg flasset store flak i hodebunnen, mistet masse hår etterpå. Og den fargen har jeg brukt i sikkert 15 år. Rart det er noe igjen der oppe i topplokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte jeg forresten at da jeg farget håret i forrige uke, så greide jeg å søle på døra til badet, og malingen etset bort! :overrasket:

Noen var dritsur, og døra må males om. :glare: Dessuten så har jeg flasset store flak i hodebunnen, mistet masse hår etterpå. Og den fargen har jeg brukt i sikkert 15 år. Rart det er noe igjen der oppe i topplokket.

Det må da ha vært noe spesielt med den pakken farge, eller reagerer du alltid slik i hodebunnen? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok noe spesielt med den pakken, jeg pleier ikke reagere sånn. Den var sikkert gammel eller hatt det for varmt eller noe? Kjøpte den på salg på Europris, satt ned med 40%, fikk den aller siste som stod helt bakerst på øverste hylle.

Ikke rart at hodebunnen flasser når den etset bort maling. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebordet i går var gøy, jeg følte meg veldig fin. :sexy:

I dag har Noen og jeg vært og handlet. Ble ny penbukse på meg, som erstatning for buksedressen også.

Dessuten ble det med noe innpakket til meg, som jeg må vente med å åpne til julaften. :ler: Det er denne og denne :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da får du være flink å glemme til julaften kommer da. :fnise:

 

Jeg har latt håret få fred fra hårfarge nå i 3-4 mnd. Jeg har blitt så allergisk mot alt mulig, med masse atopisk eksem som dukker opp. Så jeg har en ettervekst som ingen har sett maken til. Men jeg er heldigvis ikke så mye grå og fargen min er helt lik den jeg farger til, bare uten glans.... Så du kan si jeg gleder meg til tirsdag når jeg skal til frisøren. Det var i sammarbeid med henne jeg ble enig om å la alt vokse en stund og se om alt bedret seg. Noe det har gjort med ny sjampo og null farging. så da blir det kanskje striper på meg eller noe på tirsdag. Jeg har ikke råd til å alltid fikse dette hos frisøren, så jeg håper på en god løsning. For nå føler jeg meg ikke akkurat lekker på håret. Men det er befriende å ikke klø hele døgnet. 

 

Håper helgen blir fin :) 

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt hevn på Noen og kjøpt en genser til ham mens han så på, som blir pakket inn og lagt under treet. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to av disse lyslyktene på Kid i høst, de var superfine, det så ut som om lyset svevde inni når man tente på. Oppdaget i det lave vintersollyset her om dagen at de var blitt veldig sotete inni, så ja, da vasket jeg dem da.

Og det grønne 'laget' som var på innsiden løsnet! :grine:

Nå er de ikke fine lenger, og ser bare skitne ut. :sukk:

De burde da :opplyser: om at de ikke tåler vask eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var et dårlig bilde på nettsiden, det er bare lyset som gjør at det ser ut som en sort bølge på de. De er gull nederst på utsiden, og mørke grønne inni.

Også er de visst utsolgt, så da så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en skål og noen drikkeglass som er sånn - fargen er bare en folie som er lagt utenpå glasset og lett skaller av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hvorfor lager de sånn komplett upraktiske ting? Også drikkeglass da! De må man jo ihvertfall kunne vaske. :glare:

 

Så bra du skal på konsert MarianneE! Det er jo noe av det beste som fins! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på julebord igjen! :ler:

Torr ikke jeg tør å ta på meg den nye kjolen, da jeg skal på samme sted der buksedressen ble ødelagt sist. Har en litt kort, sort kjole med glassperler på foran, som jeg kjøpte på Indiska for noen år siden. Det får bli den, også får jeg sitte på skjerfet mitt om jeg ikke får sitte på sofabenken eller hva det nå var i stedet for stoler der. :P

 

Men før det så skal jeg tørke litt støv, legge på rent sengetøy og dusje av meg skogen etter en lang og deilig tur. :nigo:

God helg alle sammen! :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! :smilbla:

Joda, julebord og helg var veldig bra! Ikke vet jeg hvor det blir av dagene, men i morgen er det jo allerede torsdag, igjen!

:ler:

Jeg baker og surrer rundt. Føler jeg aldri blir ferdig med hverken gaver, innkjøp, matlaging eller pynt. Det er alt for fullt i hodet mitt, og kroppen sliter for tiden. Ikke får jeg sove, og det gjør vondt overalt. Fingrene veldig vonde, så orker ikke skrive hverken på julekort eller her inne. Dessuten sa Noen at kortene jeg hadde kjøpt var fryktelig stygge, så jeg vil ikke skrive fler før jeg får kjøpt nye heller. :fnise:

Også er det så mørkt! :(

Jeg går tur nesten hver dag mens det er litt dagslys da, og ryggen blir bedre og bedre for hver dag som går. Og i dag klatret jeg opp på en kjøkkenstol for å hente ned noe i overskapet, og bare gikk rett opp uten å støtte meg!! :overrasket::daane:

Attpåtil sitter jeg nå i den rare,dype, enden av sofaen på stua, som jeg ikke har kunnet sitte i på flere år! :overrasket:

 :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg fikk et slikt kort, så kan jeg trøste deg med at de ikke er stygge! Bare tøffe. 

Takk for hilsen i posten,  fine loffen. :klemmer: Gleder meg til julaften ;) 

Håper dere får en flott jul, med masse kvalitetstid. :kyss: 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...