Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner at jeg er litt lykkelig, ja lykkelig!, over at Kiwi har byttet ut Tina med Heine. :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg bare at de slutter å spille Rihanna på uventede steder, som f.eks. på radio eller i butikker. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Åh, jeg har rent glemt dagboken. :roll: 

Sommeren har vært fin!
Snupp har flyttet hjemmefra, og jeg føler meg som en halv person.
Ellers alt bra! 

I dag var jeg grytidlig oppe pga rørleggeren, og fikk dratt ganske tidlig på trening. Sitter her og skal lakkere negler, men får det ikke til. Det er som om det er fett på neglene, og lakken legger seg ikke jevnt. Blir oppgitt. Er så lenge siden jeg har brukt vanlig lakk, pleier kun bruke gel-lakk, men neglene mine må ha pause fra det, fordi jeg filler for mye på selve flata, at nå var de utrolig tynne. :P 

Punktum er en fin ting, men her gjør jeg som jeg vil. Det er mitt party.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

It's my party, and I'll punctuate like I want to? :fnise: Jon Fosse bruker helst ikke punktum, så du er i godt selskap.

Neglelakk, ja, det drev jeg med en gang i tiden... Nå har jeg kvittet meg med mesteparten av samlingen, de fikk et nytt hjem hos noen som vet å sette pris på dem - niese (10) :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da er jeg i godt selskap ja. :P 
Gikk to neglelakker i søpla, har på en som ikke ser bra ut, men nå gikk jeg tom for bomull. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Noen kjøpte fine roser til meg i går på Europris! De kostet bare 30kr. De er lakserosa, og jeg har satt de i en turkis vase.  Ble så kult. :ler: Livets små gleder. 
I morgen skal jeg se Snuppis igjen også. Gleder meg sånn til å klemme på. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, loffen skrev:

:kaffekopp: 

Har egentlig så mye å fortelle, men så blir det så personlig, og så vil jeg ikke likevel.

 

Det er derfor vi har PM-funksjonen :nigo: For jeg er ikke nysgjerrig, nemlig... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...