Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Forje helg

I fjord

Det går ikke Ann

Hva i faen er det som skjer med språket vårt !!!??? 
:bond::grine: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, loffen skrev:

Forje helg

I fjord

Det går ikke Ann

Hva i faen er det som skjer med språket vårt !!!??? 
:bond::grine: 

 

Får vondt i øynene av det der :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forferdelig allergisk i år! 
Nå har jeg hatt vondt i halsen siden mars, det er tett i brystet, jeg har slim i halsen, nesa er tett, øya er hovne, svir og renner, jeg har sinnsykt mye ekkelt snørr, jeg er trøtt og slapp. 

Det er da bare å ta en allergitablett. Neida! Det tar jeg 365 dager i året pga hund, støv og andre ting, så når denne polleneksplosjonen kommer på toppen, da hjelper det ingenting. :glare: Jeg har prøvd kortisonsprøyte også, merket ikke noe bedring. Nå er det forresten høyrearmen min som trenger en sprøyte, den har vært ubrukelig i over en måned nå. Får bare trent bena for tiden. :ler: 

Men, jeg kan jo ikke bare være inne, jeg har jo gledet meg til sommer i hele vinter. :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle på trening, men noen hadde visst glemt å kjøpe brød. 
Så nå sitter jeg her og venter på at brøddeigen skal heve. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, den halsen min. Jeg mener jeg har hatt vondt i halsen siden begynnelsen/midten av februar? 
Æsj, jeg orker ikke, men må nok gå til legen. :glare: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:svett:

Selv om det regner og er 12 grader ute, det bare renner av meg, og brillene dugger igjen, det er så ekkelt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2018 den 22.40, loffen skrev:

Forje helg

I fjord

Det går ikke Ann

Hva i faen er det som skjer med språket vårt !!!??? 
:bond::grine: 

 

Skrik!

Det jeg nesten synes er verre er alle som skriver på dialekt, da sliter jeg hakket mer. Og gjør mine unger gjør det i sms til meg feks. Så får de ikke svar. :ler: (De er klar over det altså, så ca 20 sek etter kommer en ny melding)

På 20.5.2018 den 13.12, loffen skrev:

Jeg er så forferdelig allergisk i år! 
Nå har jeg hatt vondt i halsen siden mars, det er tett i brystet, jeg har slim i halsen, nesa er tett, øya er hovne, svir og renner, jeg har sinnsykt mye ekkelt snørr, jeg er trøtt og slapp. 

Det er da bare å ta en allergitablett. Neida! Det tar jeg 365 dager i året pga hund, støv og andre ting, så når denne polleneksplosjonen kommer på toppen, da hjelper det ingenting. :glare: Jeg har prøvd kortisonsprøyte også, merket ikke noe bedring. Nå er det forresten høyrearmen min som trenger en sprøyte, den har vært ubrukelig i over en måned nå. Får bare trent bena for tiden. :ler: 

Men, jeg kan jo ikke bare være inne, jeg har jo gledet meg til sommer i hele vinter. :rolleyes: 

Men kan du ikke øke mengden på allergitablettene dine? Jeg har fått beksjed om det, kan ta opp til 4 i døgnet. Den beskjeden har jeg fått av hudlegen jeg går til pga eksem og elveblest. Det må da gjelde pollen også? :klo:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jerle! :vinke: 

Jeg har prøvd å ta flere tabletter, synes ikke det hjalp. Men har ikke prøvd så mange som fire. :ler: Kanskje forsøke det. 

Jeg har en i perifer familie som alltid skriver på dialekt på Facebook, lange tirader.. Jeg orker ikke lese noe av det. 

Karakterene begynner å rulle inn. Poden får 6 i både Spansk og Engelsk, og Snuppis A i Web-utvikling. *skryter* :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på kino og sett Solo: A Star Wars Story. 

Slett ikke verst. :tommelopp: 

Vi var vel 12 stk i hele salen. Likevel var det fryktelig varmt. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt skal jeg sove med dyne igjen. Jeg frøs natt til i dag. Drømte at jeg var i Tyrkia og ikke greide å bestille mat. Fryktelig. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...