Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Jeg har visst lagt planer på cupfinale-dagen, men jeg skal nok rekke begge deler...

Det var da lite gjennomtenkt..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da lite gjennomtenkt..... 

 

Forsåvidt - jeg tenkte ikke på at det var den dagen. Men sosialt samvær og kultur trumfer tross alt tv-planer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt - jeg tenkte ikke på at det var den dagen. Men sosialt samvær og kultur trumfer tross alt tv-planer...

Hææ? Kultur uten meg? :daane: 

 

 

(eller har jeg glemt å notere noe?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig uvant med nytt forum!

Jeg kom heller ikke til siste innlegg via signaturen min lenger, og flere av smileyene tidligere i tråden min er borte. Min sure favoritt :glare: er ikke mer? :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, smilyer kommer tilbake altså, men det er jo alltids en del bugs vel slike oppdateringer. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir bedre; jeg har prøvd å sende PMer og starte tråder og får bare feilmeldinger. Dette er første gang jeg prøver å svare i en tråd, skal bli spennende og se om det funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja det funka! :tommelsmil:

Det er bare signaturen som ikke funker. Vil komme til siste innlegg. Jaja, det blir vel etterhvert.

I dag har et dårlig kne hindret meg fra å gå den daglige turen, og nå i kveld har ryggen plutselig biltt helt ufattelig vond. Vet ikke hva som har skjedd, men tror det var i forbindelse med at jeg bare skulle kaste noe i søpla under vasken på kjøkkenet. :klo:

Fanken altså, bare de derre skruene ikke har løsna. Nå har jeg kanskje alltid hatt en skrue løs, men vil helst at de i ryggen skal sitte fast. :icon_lol:

 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

I'm alive.
Not kicking, but alive. :ler:

Stresser med mye grums som må ordnes i for tiden, travelt med 'dumme' ting liksom.

Men på venteværelset hos legen på torsdag måtte jeg nyse, jeg satt og grudde meg, holdt meg fast i armlenene og lot det stå til. Også gjorde det ikke vondt! :daane:

Gud, så lykkelig jeg ble. :fnise:

Det er helt sant, det er over tre år siden sist.
Ellers så tusler jeg en tur i skogen hver dag så langt det er mulig. Det er det beste jeg vet. Selv i dag da jeg ble så gjennombløt at jeg måtte vri opp ulla jeg hadde underst. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det msn? :ler:

Jeg finner ikke lenger frem til min egen dagbok, uten å måtte lete opp innlegg jeg har skrevet i en annen tråd, og så trykke på signaturen min. :huh:
Hvor ble det av 'favoritter'?  Blir liksom ikke vant til det nye forumet. :sukk:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hengt opp 'vintergardiner', de er mørke og det ble veldig koselig altså. :nigo:
Men ryggen min likte det ikke. :fy_fy:

Nå skal jeg straks legge meg på den harde senga og så er det opp tidlig for å dra til legen igjen i morra. Uff, det er litt å grue seg til faktisk. Blir en ekstra laang time, før dagen hans begynner.

Skal ta livmorhalsprøve også, det blir litt kleint, siden han er en guttunge på 30. :icon_lol:
Vant til å ha kvinnelig lege jeg vettu, men han får det sikkert til. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...