AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Noen som har erfaring med hvilke tester som slår ut senere enn andre? Går på Cerazette, men har ganske mange billigstrimler fra tostreker.no liggende på badet fordi jeg ikke har bortfallsblødning (med andre ord som en slags "trygghet" tar jeg en hver mnd). Men lurer på om de faktisk er de beste? Er det andre tester som gjerne viser positiv før billigstrimmel? Er livredd for å ikke vite at jeg er gravid mtp alkohol osv. Anonymous poster hash: bc8e6...f7b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 De aller fleste av oss blir ikke gravid på prevansjon så du kan nok slappe av.Anonymous poster hash: 92ce8...c90
Pyntestøv Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 De testene fra tostreker.no er veldig sensitive. De plukket opp veldig tidlig hos meg med tydelig strek når andre tester knapt viste noe.
Screamsilence24 Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 De har 25 mlU/ml i sensitivitet, dvs HCG-nivået er så høyt rundt Ikm. Det finnes mer sensitive tester, bla Vitus apotek sin A1 med 10 mlU/ml. Siden du ikke ønsker å bli gravid så kan den være nyttig, verre med de som prøver å bli gravide og får positiv test 1 uke før IKM og dermed blir unødvendig såret når mensen kommer likevel. Av og til "sneier" bare det befruktede egget borti før det går til grunne. Lurt å ta en test av og til når man hopper over mens, det brukte jeg også å gjøre
Pyntestøv Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Den billigstrimmelen fra tostreker.no plukket opp min hcg mellom 10-15 (jeg fikk målt hcg til 20 dagen etter). Har alltid opplevd at de er supersensitive. Har billigstrimler fra ebay som påstår de viser på 10 mlu, men det var en usynlig strek i så fall, hehe. Har forsåvidt ikke prøvd A1 da Tester som har eksempelvis har satt opp sensitivitet på 25 mlu må minst gi utslag på 25, de kan definitivt gi utslag på mindre hcg
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Den billigstrimmelen fra tostreker.no plukket opp min hcg mellom 10-15 (jeg fikk målt hcg til 20 dagen etter). Har alltid opplevd at de er supersensitive. Har billigstrimler fra ebay som påstår de viser på 10 mlu, men det var en usynlig strek i så fall, hehe. Har forsåvidt ikke prøvd A1 da Tester som har eksempelvis har satt opp sensitivitet på 25 mlu må minst gi utslag på 25, de kan definitivt gi utslag på mindre hcg Den billigstrimmelen fra tostreker.no plukket opp min hcg mellom 10-15 (jeg fikk målt hcg til 20 dagen etter). Har alltid opplevd at de er supersensitive. Har billigstrimler fra ebay som påstår de viser på 10 mlu, men det var en usynlig strek i så fall, hehe. Har forsåvidt ikke prøvd A1 da Tester som har eksempelvis har satt opp sensitivitet på 25 mlu må minst gi utslag på 25, de kan definitivt gi utslag på mindre hcg De fra billigetester.no kan gi utslag med hcg på 6Anonymous poster hash: e3d09...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå