Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Begynte å tempe på søndag. Har ligget på

27.sep: 36.16

28.sep: 36.15

29.sep: 36,07

30.sep: 36.10

1.okt: 36.61

Betyr det at jeg har hatt egløsning? Temper hverdag kl.7.

Har litt vondt i halsen siden igår. Tok paracet før jeg la meg. Men har ikke feber å er heller ikke forskjølet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan kanskje bety at eggløsning har vært. Men for å få bekreftet eggløsning må du ha høy temperatur i minst 3 dager. Man har av og til avvikende temper f.eks. ved sykdom, stress osv., så  1 høy temp er ikke nok til å bekrefte EL. Det er lurt å følge med på andre EL-tegn som f.eks. EL-slim og EL-tester i tillegg til temping.

Skrevet

Det kan kanskje bety at eggløsning har vært. Men for å få bekreftet eggløsning må du ha høy temperatur i minst 3 dager. Man har av og til avvikende temper f.eks. ved sykdom, stress osv., så  1 høy temp er ikke nok til å bekrefte EL. Det er lurt å følge med på andre EL-tegn som f.eks. EL-slim og EL-tester i tillegg til temping.

Ok takk for svaret.

Det betyr at hvis tempen ligger rundt det samme både imorgen og på lørdag så betyr det at det er eggløsning? Jeg tok egg.test idag som var negativ

Skrevet

Ok takk for svaret.

Det betyr at hvis tempen ligger rundt det samme både imorgen og på lørdag så betyr det at det er eggløsning? Jeg tok egg.test idag som var negativ

Det er korrekt. Tre dager med høy temperatur rundt 36.6 (og noen opplever også at den stiger ytterligere) bekrefter eggløsning. At du har en negativ test tyder også på at eggløsning har vært.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...