vea Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Hei folkens, Mannen min sier "jeg ser da noe" men tror ikke den er positiv siden det er då veldig svakt. Her snakker jeg at han brukte 15minutter minst på å se der va noe i det store å hele. Det utgjør at jeg tenker at jeg ser ting som ikke er der Er den positiv?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Ser en strek:) test igjen om noen dager! Anonymous poster hash: 3513a...c5c
Gjest crem Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 ser ut til å være positiv test igjen om noen dager, så er den nok sterkere!
Pyntestøv Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Det er en strek der, helt klart. Når forventer du mens?
vea Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2015 Mens er litt overalt for tiden etter pilleslutt, men ifølge appen min så skulle den kommet lørdag, å etter mine egne kalkulasjoner i går. Men ingenting ennå. Tok to tester til, en i natt å en i morges, streker på alle (ca samme styrke)! Testoman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå