Gå til innhold

Ørjan Burøe - komikerfruemann, blogger og komiker


minimymlen

Anbefalte innlegg

Det teiteste med ham er jo makeoveren han gjorde på seg selv. Fra vanlig kar til, "nå vil jeg se bad as ut, med masse tattiser, etc...

Fikk nye tattiser, ny sveis, nye klær, og nytt mc skjegg.........

DET syns jeg er ganske dust.

 

Før bilde.

 

http://blogsoft.no/profile/1819584

 

Etter

 

http://uploads.unitedbloggers.no/uploads/sites/54/2015/03/Ørjanogmeg.jpg?_ga=1.137238904.975987365.1443701880

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det teiteste med ham er jo makeoveren han gjorde på seg selv. Fra vanlig kar til, "nå vil jeg se bad as ut, med masse tattiser, etc...

Fikk nye tattiser, ny sveis, nye klær, og nytt mc skjegg.........

DET syns jeg er ganske dust.

 

Før bilde.

 

http://blogsoft.no/profile/1819584

 

Etter

 

http://uploads.unitedbloggers.no/uploads/sites/54/2015/03/Ørjanogmeg.jpg?_ga=1.137238904.975987365.1443701880

Ja huff, tenk å være så teit å endre stilen sin a gitt. Også kjøpe nye klær i tillegg :O

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burøe kjører hipsterstil. Tror ikke det hjelper så mye på komikerkredibiliteten.

Tipper han appellerer like mye til hipsterne som C.I Hagen.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jalapeno

Innlegget om puleaksjer er så flaut at jeg får fysisk vondt av å lese det. Fyren gjør meg flau. Er det noen som seriøst ler av denne karen (Jeg har aldri vært på noen av showene hans, og kommer aldri til å dra dit heller)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep

Aldri hørt om han. Da jeg hørte om "komikerfruen" så tenkte jeg at hele bloggen var en tull, altså komedie, ikke at hun var gift med en komiker. 

 

Selv etter jeg fant ut at hun er gift med en komiker så viste jeg fortsatt ikke hvem det var. Har ikke sett noe til han verken før eller etter. Men så er jeg ikke så oppdatert på komiker-Norge da. 99,9% av norske komikere er kjedelig, tørr, humorløse apekatter uten et snev av talent. Det eneste de er for meg er en plageånd som jeg irriterer meg grønn når de dukker opp på skjermen. 

Så kanskje ikke så rart at jeg ikke har hørt om han. 

 

Edit: fikk med meg truslene og alt det der. Det var da jeg fant ut at komikerfruen var gift med en komiker :P Leser ikke bloggen hennes heller da, bare fått med meg at hun eksisterer, redigerer bildene sine og skriver falske meldinger i kommentarfeltet sitt. 

Endret av NasseNøff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille jeg har lest på bloggen hans bærer preg av at han prøver for hardt. Han velger "grunne" emner med høy klikkfaktor og lav deleterskel, men innleggene er fulle av selvfølgeligheter og forsøk på å være provoserende. Litt synd, for jeg tror egentlig han kunne hatt noe å bidra med. Jeg likte f.eks veldig godt innlegget han skrev om broren som døde, der viste han både ekte følelser og god formidlingsevne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.orjanburoe.com/2015/10/11/en-fin-jobbhelg-med-bi-smak-i-kjeften/

Her skisserer han en dag med tett program. TETT program! Jeg kan se maks MAKS to timer jobb ila den dagen, ellers er det private ærend!

Jeg ler meg ihjel av bloggeres dager.

Ja, jeg vet Ørjan jobber mye helg....men lell. Det er en skam og kalle dette en dag med tett program.

Jeg kaller dette en FRIDAG, når jeg kan trene, dra til frisør og sette på vinterdekk sånn midt på dagen.

Så desså!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille jeg har lest på bloggen hans bærer preg av at han prøver for hardt. Han velger "grunne" emner med høy klikkfaktor og lav deleterskel, men innleggene er fulle av selvfølgeligheter og forsøk på å være provoserende. Litt synd, for jeg tror egentlig han kunne hatt noe å bidra med. Jeg likte f.eks veldig godt innlegget han skrev om broren som døde, der viste han både ekte følelser og god formidlingsevne. 

 

Du har rett, og han har nå topplasseringen hos http://unitedbloggers.no/ .

Jeg tror at han lytter veldig godt til rådene fra http://thomasmoen.com/take-yourself-seriously- spesielt det med å være en "historieforteller" for å få et trofast publlikum som de kan rette reklamen sin mot ( (lenke til youtube-video fra foredraget som ble holdt for 100 bloggere).

Etter å ha lyttet til denne videoen, så ser iallefall jeg tydelig hva komikermannen prøver på, og det kan se ut som han er i ferd med å lykkes. Det er altfor mange som ikke er kritisk til om det man leser virkelig er en god historie, og kun det, eller om der er en tanke bak tekstene (selge reklame) som man bør være mer klar over, og derfor bruke "reklame-forsvaret" sitt.

Jeg håper at flere og flere begynner å ta innover seg hvor lettpåvirkelig man kan være, når man tror det er en venninne/venn/forbilde som anbefaler noe.

Bloggere har mye større innflytelse enn om en fremmed person i en reklame sier det samme, men hvorfor skal vi egentlig ha større tiltro til bloggeren enn reklamepersonen på tv? Slik markedet er i dag, så selger de "bloggteksten" sin til de som betaler mest. Det er lenge siden vi kunne være sikre på at en blogger var ærlig i sine anbefalinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om han. Da jeg hørte om "komikerfruen" så tenkte jeg at hele bloggen var en tull, altså komedie, ikke at hun var gift med en komiker.

Selv etter jeg fant ut at hun er gift med en komiker så viste jeg fortsatt ikke hvem det var. Har ikke sett noe til han verken før eller etter. Men så er jeg ikke så oppdatert på komiker-Norge da. 99,9% av norske komikere er kjedelig, tørr, humorløse apekatter uten et snev av talent. Det eneste de er for meg er en plageånd som jeg irriterer meg grønn når de dukker opp på skjermen.

Så kanskje ikke så rart at jeg ikke har hørt om han.

Edit: fikk med meg truslene og alt det der. Det var da jeg fant ut at komikerfruen var gift med en komiker :P Leser ikke bloggen hennes heller da, bare fått med meg at hun eksisterer, redigerer bildene sine og skriver falske meldinger i kommentarfeltet sitt.

Tror du forveksler Komikerfrue med Fotballfrue. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han og Tommy Steine må vel være Norges to kjedeligste komikere.

Synes egentlig at han får ufortjent mye tyn. Han er ikke min type komiker, men jeg synes ikke at han er noe verre enn eks. Henrik Thodesen. Programmet til Thodesen og Williamson er mildt sagt elendig, og reddes kun av gjestene. Er nok mange som misliker han pga. blogging og bloggekona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Tror du forveksler Komikerfrue med Fotballfrue. :)

Ja siste del er fotballgruen ser jeg nå. Gikk litt fort i svingene. 

Men komikerfruen har jeg ikke hørt mye om. Skippet de delene hvor hun var med på bloggerne, men fikk med meg få ord vær gang. Marna eller noe, heter hun ikke det? fotballfruen aner jeg ikke hva heter en gang. Vet hun har ei datter med et spesielt navn som jeg ikke husker en gang :P

 

Så ja, jeg blandet de to, for jeg vet ekstremt lite om begge to. :fnise:  

Så kan ikke klandre meg akkurat, og de har jo ganske like bloggnavn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han appellerer like mye til hipsterne som C.I Hagen.

Hvorfor skal han appellere til hipstere? Det er nok en stil som skal gjøre han mer interessant, og mindre A4. Hjelper det? Neppe.

 

Andre komikere med hipsterstil:

Odd M. Williamson. Habil skuespiller, men en kjip komiker. Tina & Bettina :rolleyes:

Adam Schjølberg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er flink til å skrive, sette ord på følelser, det skal han ha får. Synes mange av hans innlegg kan være ganske så rørende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 30.9.2015 den 22.09, Gjest Tapet skrev:

Ørjan Burøe (Tapet, 2015)

 

En mann som får Rene Kleveland til å se ut som selveste Wergeland

 

Når jeg leser bloggen blir jeg trist og lei

 

For det irriterer meg 

 

At folk deler og liker i vilden sky

 

En skjeggete blogger som i grunn bare er til bry

 

Fyller feeden min med selvfølgeligheter om damer og sex

 

At du og Marna har puledates er like uinteressant som oreokjeks

 

Slenger dritt om alenemødre og homofile på grand prix

 

Å sparke inn så mange åpne dører på så utrolig liten tid

 

Kan du ikke ta deg litt flid

 

Å blogge er umulig dersom du er mann

 

Graviditetsblogg og tips om sunne sjokoladekaker går liksom ikke an

 

Så Ørjan logg deg av, legg tastaturet ned

 

Så vil kanskje Trine Grung også la deg være i fred

 

Det er alt.

Jeg dytter opp denne tråden til ære for Ode til Ørjan

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Activeteenager

Følger både Marna og Ørjan på Instagram og Snapchat. Synes dem er veldig morsomme som familie. Ørjan har mye humor i hverdagen sin og med familien son. Veldig morsomt å følge oppussingsprosjektet deres i Ski. Jeg har aldri sett noen av showene til Ørjan live. Men på privaten over Snapchat og Insta er han veldig morsom :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Activeteenager skrev:

Følger både Marna og Ørjan på Instagram og Snapchat. Synes dem er veldig morsomme som familie. Ørjan har mye humor i hverdagen sin og med familien son. Veldig morsomt å følge oppussingsprosjektet deres i Ski. Jeg har aldri sett noen av showene til Ørjan live. Men på privaten over Snapchat og Insta er han veldig morsom :) 

Du synes det er morsomt med grafsing på damer på snapchat?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...