Gå til innhold

Ørjan Burøe - komikerfruemann, blogger og komiker


minimymlen

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om solo showene han skal ha nå fremover, tror dere han er nervøs/redd for at noen skal konfrontere han? Eller er han for arrogant til det? 🤔

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og han skal altså stå på scenen i Bergen i kveld? Det er noe med det som er veldig, veldig feil😳

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Og han skal altså stå på scenen i Bergen i kveld? Det er noe med det som er veldig, veldig feil😳

Han drar sikkert en vits om hurpene på Kvinneguiden. Han virker frekkere enn flatlusa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

OG hva gjør United Influencers som selger han som et produkt? Bør ikke de og kontaktes?

Jo, de bør det. 

Endret av clyde
Men det viktigste er at de ansatte hos Standup Norge får et trygt arbeidsmiljø, noe jeg håper de får nå.
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
8 minutter siden, Miranda16 skrev:

Lurer på om han er like stolt av dette nå? 

 

Den der er egentlig ganske morsom, da. Jeg skiller på hva han sier som komiker og hva han driver med ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER var Marna og de to yngste i Bergen

Ø har slått på stortromma og har suite større enn leiligheten de flyttet fra på Majorstua 

Endret av Viking-girl
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Miranda16 skrev:

Lurer på om han er like stolt av dette nå? 

 

PÅ SEG SELV KJENNER MAN ANDRE

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning, spekulasjoner, krenkelser og persondebatt.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er usikker på reglene om å linke til blogger, men sjalusi er et tema som Burø har tatt opp. På bloggen sin har han skrevet et innlegg om dette. "Sjalusi er en sykdom"

Noe nevnte en artikkel som skulle bli publisert i dag. Stemmer dette, og i så fall hvilken avis?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Miranda16 skrev:

Jeg er usikker på reglene om å linke til blogger, men sjalusi er et tema som Burø har tatt opp. På bloggen sin har han skrevet et innlegg om dette. "Sjalusi er en sykdom"

Noe nevnte en artikkel som skulle bli publisert i dag. Stemmer dette, og i så fall hvilken avis?

Ja han har vært en mester i å stå fram som sjalu/tidligere sjalu både på blogg og i VG. 

På seg selv kjenner man andre, pleier vi å si. 

Skulle visstnok komme ut noe i Dagbladet i dag i følge @TåkeSnus. Har ikke sett noe til det. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg la til Ørjan på snap i går for å se hva han legger ut på storyen sin om dagen, men jeg får ikke opp noe som helst? Dere som har han på snap, har han lagt ut noe på storyen i dag? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ville Ørjan i huleste inngått en avtale om å ha et åpent forhold når han definerer seg som sykelig sjalu?

Ja jeg skjønner det, der med planlagt weekend tur med barna. Hun skal uansett ha 10 gullmedaljer for det!

 

Endret av Miranda16
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Christy89 skrev:

Enig. Hvis ikke Tv2 velger å klippe han ut, så kommer jeg til å sende inn klage! Håper også de mister seere pga det. 

Slulle ikke forundre meg om det motsatte skjedde. Utrolig hva slags mennesker folk synes det er interessant å se på tv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...