Gå til innhold

Ørjan Burøe - komikerfruemann, blogger og komiker


minimymlen

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Scherbatsky skrev:

Jeg har fortsatt til gode å møte noen som finner han genuint morsom og talentfull som komiker. Hvis han virkelig selger som #2 etter Lyngbø blir jeg nesten sint, for Lyngbø er jo faktisk dritgod i jobben sin.

Lyngbø er dritbra. Helt tragisk hvis det stemmer at ØB er nr 2. Har aldri hatt sansen for ham i det heeeele tatt, og til og med min far har sagt at han har et såkalt "dra-til-tryne". Må si meg enig med ham i det. 

Endret av elisaday
Skrivefeil
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for ryktespredning, personangrep, hets og persondebatt.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har han fjernet kontakt info og all tilknytning til Stand UP Norge, på sin instagramkonto. 

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Rosalie skrev:

Hva med å skrive innlegg på FB-veggen til Standup Norge?

En som har gjort det i dag, under anmeldelser. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Men alle forestillinger på Latter (hovedscenen til Stand Up Norge) i januar er utsolgt. (Sånn var det ikke i går). Hmm. 

Screen_Shot_2017-12-13_at_19.52.44.png 
 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, millemåne1 skrev:

Utsolgt = tatt av plakaten? 

Det er lov å håpe. Men det kan også være det faktum at all reklame er bra reklame...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anna ~ skrev:

Det er ikke noe av dette som er avlyst:


Screen_Shot_2017-12-13_at_19.54.06.png
 


 

Tenker at disse one-man-showene kanskje er enklere å gjennomføre enn andre frittstående oppdrag. Og å sette inn vikar går jo ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, millemåne1 said:

Utsolgt = tatt av plakaten? 

Jeg vet ikke, det kan også være en måte å stoppe salget av billetter på. Men det er i all fall nytt at alle forestillinger er utsolgt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det er lov å håpe. Men det kan også være det faktum at all reklame er bra reklame...

Absolutt. Men jeg er ganske sikker på at i går stod det forestillinger på Latter også i des, neste uke, eller tar jeg feil nå? Ser at han skal ha show i Bergen i morgen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ellam said:

Tenker at disse one-man-showene kanskje er enklere å gjennomføre enn andre frittstående oppdrag. Og å sette inn vikar går jo ikke.

Nei, selvklart. Men akkurat nå er det veldig mange ting der har med Latter (Stand Up Norge) å gjøre som "forsvinner" for Burøe. Jeg tror ikke det er en tilfeldighet, liksom.   

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ellam skrev:

Det er jo like sannsynlig at det er han selv som har bestemt dette. Sånn som det stormer rundt de nå så skjønner jeg at han velger å avlyse enkelte/alle oppdrag.

Det er absolutt mulig, jeg har heller ikke påstått annet. Uansett, noe foregår uavhenging av hvem som har tatt avgjørelsen. Jeg for min del er bare glad for at han ikke lenger er en del av dette (og andre) showet.

Endret av Smultering
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...