Gå til innhold

Ørjan Burøe - komikerfruemann, blogger og komiker


minimymlen

Anbefalte innlegg

Marna har lagt ut et innlegg på bloggen sin nå, med overskriften; Når misbrukte blir maktmisbrukere (eller noe sånt ), hvor hun gir all sin støtte til Ørjan og bortforklarer og svartmaler alle andre involverte.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Total ansvarsfraskrivelse fra Marna. Mister min respekt nå. Kommer ikke til å gi henne noe mer klikk , det meste på bloggen er bare reklame uannsett og lite givende .

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg lurer på hva som foregår i kulissene hos Standup Norge nå.  Dessuten lurer jeg på om dette kaster et nytt lys på ranten fra Atle Antonsen. 

Hva/hvor ranter Atle Antonsen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
2 minutter siden, bortebra skrev:

Hva/hvor ranter Atle Antonsen? 

https://www.vg.no/rampelys/antonsen-gir-vin-skylden-for-buroee-hetsen/a/23509844/

Atle Antonsen sendte smser til Ørjan der han fortalte hvor mye han mislikte ham. Marna og Ørjan gikk til media med smsene og Atle endte med å måtte be om unskyldning. I lys av de nye sakene så kan man kanskje forstå at AA hadde et behov for å fortelle ØB hva han mente om han, selv om form og innhold var helt uhørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, CecilieX skrev:

 

Jeg lurer på hva som foregår i kulissene hos Standup Norge nå.  Dessuten lurer jeg på om dette kaster et nytt lys på ranten fra Atle Antonsen. 

Jeg med. Noe er tydeligvis i gang, iom at de fjernet han fra listen sin. Han har show i Bergen i kveld, vet ikke om det er tilknyttet Standup Norge eller om han står for det alene. 

Lurer også på hvorfor dette ikke blir skrevet om i de store avisene enda, de må jo ha fått det med seg. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, CecilieX skrev:

https://www.vg.no/rampelys/antonsen-gir-vin-skylden-for-buroee-hetsen/a/23509844/

Atle Antonsen sendte smser til Ørjan der han fortalte hvor mye han mislikte ham. Marna og Ørjan gikk til media med smsene og Atle endte med å måtte be om unskyldning. I lys av de nye sakene så kan man kanskje forstå at AA hadde et behov for å fortelle ØB hva han mente om han, selv om form og innhold var helt uhørt. 

Atle Antonsen er en hedersmann!

Du blir ikke ekte KG-bruker før du har brukt dette begrepet😂

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anna ~ skrev:

Akkurat nå...

Screen_Shot_2017-12-09_at_13.49.23.png

? Det er utsolgt bare. Se forestillingen kl. 21, der får du kjøpt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mnjah said:

? Det er utsolgt bare. Se forestillingen kl. 21, der får du kjøpt.

Ok, takk for oppklaring. :-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mounira76 skrev:

Jeg tenker at vi skal være forsiktige med å sitte her anonymt å uttrykke hat og dømme noen. En slik diskusjon som denne fører til at det fyres opp under mer hat og gjør at #metoo kampanjen mister litt av styrken. Vil også minne om at det er domstolen som er den dømmendemakt. 

Kanskje han har gjort det han blir beskyldt for. Det vet ikke vi. Vi må uansett huske at han er bare et menneske han også, og kollektivt hat mot en person kan få veldig tragiske utfall.

 

Så enig med deg!  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett, brukerdebatt, persondebatt og spekulasjoner.

Papirfly, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow
1 time siden, Mnjah skrev:

Ja, og der viser det igjen at Marna ikke forstår #Metoo. Hvor mange kvinner jobbet ikke med Harvey Weinstein etter krenkende oppførsel? Kvinner er opplært og indoktrinert til å tenke at det er ens egen feil. De får beskjed om å le det bort, han var full, ta det som et kompliment etc. I et så lite miljø må det være utrolig vanskelig å skulle la være å jobbe sammen videre.

Det er ikke så lenge siden hun promoterte en film om feminisme og presterte å si at hun ikke selv anså seg som feminist. Senere postet hun et blogginnlegg hvor hun kunne fortelle at hun nå hadde lest seg opp på hva feminisme faktisk er, og at selvsagt var hun jo det. Med andre ord er det fullt mulig at hun ikke forstår. Jeg lot tvilen komme henne til gode fordi jeg syns hun virker som en real dame med bein i nesa, men dette er bare skuffende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen om fikk tatt imgur? Rakk ikke å lese da jeg var på julegaveshopping i dag? Eventuelt gi meg et sammendrag?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...