Gå til innhold

Ørjan Burøe - komikerfruemann, blogger og komiker


minimymlen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Commander skrev:

Har han offentlig kommentert noen av siste ukers påstander?

Han forsvarer seg på Snapchat : mrburoe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Syns ikke Ørjan Burøe er noe mer morsom enn en gjennomsnittsperson. Kan absolutt se for meg sannhet i hva som er skrevet om ham her tidligere. Han er ikke den eneste, det virker som at det mannlige standupmiljøet oppfører seg ganske likt på turne. 

Har bodd på samme hotell som standup'ere da de er leid inn til private oppdrag og de er absolutt ute etter fest med mer etter showene sine og eier ingen skam. Vi hadde en privat etterfest på en suite en gang og fikk en velkjent komiker bankene på døra og lurte på om "han kunne komme inn", han hadde to skjenka 14-15 år gamle jenter med seg.

Vi sa nei.

Fy faen så kvalmt :kvalm:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han greier ikke å gjøre seg selv interessant, selvom han prøver så hardt, så hardt.... 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel egentlig komiker, men nå er han vel mest for å være mannen til komikerfrue?

Første gang jeg hørte om mannen (og fruen for den del), var da de delte etter-fødsel-magebilde for å herme etter Fotballfrues beryktede etter-fødsel-magebilde. 

Han er visstnok komiker, men egentlig aldri sett eller hørt så mye om den delen. Hørt mer om han som blogger. Han ble vel mest kjent etter at Atle Antonsen skrev sms'er til ham. 

Av og til skriver han gode innlegg på bloggen sin, gjerne om litt mer alvorlige og dype temaer. Da synes jeg han har skrevet godt. Men redd han har gått i den fella mange bloggere gjøre når de får litt for mye oppmerksomhet og likes - nemlig å bli litt for kjepphøy på seg sjøl. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så grunnen til han holder på slik er fordi han har ADHD? Jeg kjenner flere med ADHD og ingen av de oppfører seg sånn. Svak unnskyldning. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalenderpiken

Han prøver å være komiker sammen med de store gutta, men får det ikke helt til... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kalenderpiken skrev:

Han prøver å være komiker sammen med de store gutta, men får det ikke helt til... 

Han lever nå av det, da 😊 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Njuta
Akkurat nå, fjær skrev:

Jeg har ikke fått med meg dette med sms, finnes det noe info å lese?

Du kan bare google Atle Antonsen sms Ørjan Burøe, så får du opp mye treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minimymlen skrev:

Videre så VET vi en annen kollega klikket på han og sendte en del truende SMS'er. Dette har Komikermannen skrevet blogginnlegg om, og SMS-mannen innrømt (Ja, det var Atle Antonsen etter å ha drukket litt for mye Chillout vin). Hvis vi ser bort fra "truslene" (velger å tro det var litt for store ord i Chillout-fylla selv om det ikke var så pent å si) så er essensen av det jeg sitter igjen med av tiraden fra Antonsen at "vi er flere i miljøet som har sett oss drittlei på oppførselen din". Jeg tror ikke han har så veldig stor stjerne blant de etablerte. 

 

Virket som de SMS-ene handlet om noe annet enn Ørjans oppførsel mot kvinner. De SMS-ene som ble publisert handlet vel om finn-annonser med barna. 

http://www.vg.no/rampelys/komiker-oerjan-buroee-truet-paa-sms/a/23483966/

Endret av Gardermobanen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Gardermobanen skrev:

Virket som de SMS-ene handlet om noe annet enn Ørjans oppførsel mot kvinner. De SMS-ene som ble publisert handlet vel om finn-annonser med barna. 

http://www.vg.no/rampelys/komiker-oerjan-buroee-truet-paa-sms/a/23483966/

Ja, det har du jo helt rett i!

Og det var vel før det tok av med å bruke barn i markedsførings på blogg tok av?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mye skriverier om Ørjan i det siste gitt... er ikke noe fan av sladder og sånne private ting, men hvis mye av dette er 100 % sant så synes jeg det er greit på tide at ting kommer ut i lyset.

Og "sms'ene" fra Ate Antonsen stiller seg i et nytt lys for meg, for de var jo basert på at han og familien gjorde en reklame, var det ikke? Hvis jeg hadde visst at noen holdt på slik som Ørjan (tilsynelatende) holder på, så ville en reklame med hele familien (inkludert barn) plaget meg også, selv om måten han hånderte det sinnet på ikke var greit.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning og debatt rundt dette.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og svar til dette.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...