Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidlig 2013 fjernet jeg den ene eggstokken min pga en cyste.

Eggstokkene slipper jo egg annenhver måned, men etter jeg fjernet den ene har jeg fortsatt hatt mensen hver måned? 
Har kroppen tilpasset seg den ene eggstokken og slipper dermed et egg fortsatt hver måned, eller har jeg bare eggløsning annenhver måned med en annen form for blødning? (har lest at det kan forekomme blødninger utenom mensen)

Takk for svar!!  :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i 2013, også spør du i 2015.......

Anonymous poster hash: 63d24...ae3
Skrevet

i 2013, også spør du i 2015.......

Anonymous poster hash: 63d24...ae3

Ja? Er ikke noe som bekymrer meg så veldig for, men lurer. 

Skrevet

Venninnen min mistet ene eggstokken etter graviditet utenfor livmoren.

Å hun fikk besjed om at den eggstokken som var igjen oftes vill ta over jobben til den som manglet.

Det gikk ca.4mnd, og så var hun gravid igjen. Å har nå ett nydelig barn :)

Skrevet

Venninnen min mistet ene eggstokken etter graviditet utenfor livmoren.

Å hun fikk besjed om at den eggstokken som var igjen oftes vill ta over jobben til den som manglet.

Det gikk ca.4mnd, og så var hun gravid igjen. Å har nå ett nydelig barn :)

Takk for svar! Så koselig nyhet :) 

Skrevet

Eggstokkene slipper jo egg annenhver måned, men etter jeg fjernet den ene har jeg fortsatt hatt mensen hver måned?

Har kroppen tilpasset seg den ene eggstokken og slipper dermed et egg fortsatt hver måned, eller har jeg bare eggløsning annenhver måned med en annen form for blødning? (har lest at det kan forekomme blødninger utenom mensen)

Takk for svar!! :biggrin:

Har en venninne som måtte fjerne den ene eggstokken. Hun ble gravid på første forsøk :-)

Anonymous poster hash: 80edf...86e

Skrevet

Takk for svar!! :biggrin:

Er forresten sånn at den ene eggstokken jobber for begge nå. Så vidt jeg har hørt :-)

Anonymous poster hash: 80edf...86e

Skrevet

Ei jeg kjenner hadde cyste på eggstokken og måtte operere denne bort. Ble uheldig gravid etter ubeskyttet samleie og sitter nå med 4 unger. Så det tror jeg nok skal gå helt fint :)

Anonymous poster hash: 0d76b...8b5
Skrevet

Eggstokken produserer hver måned når den ikke har konkurranse med en eggstokk nummer to. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...