Musemor Skrevet 21. september 2004 #1 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg sliter så fryktelig med trøtthet om dagen, tror jeg begynner å gå i vinterdvale Men seriøst, er det noen som har et tips mot denne høst/vinter-trøttheten?? Fælt når du såvidt klarer å slepe deg ut av sengen om morgenen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 22. september 2004 #2 Del Skrevet 22. september 2004 Tren, tren og atter tren! Jeg lover deg: Du får mer energi, og orker det trippelte ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #3 Del Skrevet 22. september 2004 Jepp.....tving deg til trening! Er selv kjempetrøtt for tiden. Og uansett når jeg ringer venner og bekjente så sover dem alle Sover en del selv faktisk. Men nå skal jeg snart få kava meg ned på treninga. Hvis du er veldig plaget av dette kan disse lyslampene være til hjelp. Har vurdert det selv...men får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 22. september 2004 #4 Del Skrevet 22. september 2004 Faktisk er nok KVALITETSSØVN viktig, men ikke sov for mye, og unngå for all del ettermiddagsluren. Ellers er trening lurt, som det sies her. Unngå også å drikke for mye kaffe; det gir deg en kunstig high, men undertrykker kroppens signaler. Av og til må du faktisk ta kroppen på alvor, og da er det ingen god ide å drepe signalene med koffein; du kan fort komme inn i en vond sirkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 22. september 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 22. september 2004 Vel.. ikke drikker jeg kaffe, jeg har trent to dager av de siste tre dager og sover ikke om ettermiddagen... Flere gode råd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #6 Del Skrevet 22. september 2004 Hei! Jeg kjenner veldig godt til problemet med høst- og vintertrøtthet. Jeg kjenner imidlertid også til problemet med trøtthet pga jernmangel... Vær oppmerksom, ta deg en tur til legen hvis du får følelsen av at du aldri klarer å "hente deg inn" igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea Skrevet 22. september 2004 #7 Del Skrevet 22. september 2004 jepp - skulle akkurat si det samme som siste gjest. Sjekk jern-innholdet i blodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 22. september 2004 #8 Del Skrevet 22. september 2004 Man kan også ha for mye jern i kroppen. Eller man kan ha for lite B12 eller for lite folsyre... Anbefaler deg og ta en tur til legen og få undersøkt om du har mangel på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 22. september 2004 #9 Del Skrevet 22. september 2004 Lysbehandling kan være veldig effektivt - vel og merke hvis det er mangel på lys som er problemet ditt. Det kan vel være en kombinasjon av flere ting. Som andre her nevner: Riktig mengde søvn er veldig viktig, og trening gir masse overskudd. Men lysbehandling: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 22. september 2004 #10 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg sliter så fryktelig med trøtthet om dagen, tror jeg begynner å gå i vinterdvale Men seriøst, er det noen som har et tips mot denne høst/vinter-trøttheten?? Fælt når du såvidt klarer å slepe deg ut av sengen om morgenen... Rosenrot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 22. september 2004 #11 Del Skrevet 22. september 2004 Noen som vet hvordan man kan gå frem for å få vite om man mangler vitaminer eller mineraler? F.eks. ved hårprøve. Sikkert mange som kunne likt å få sjekket ut dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 22. september 2004 #12 Del Skrevet 22. september 2004 Ved å henvende seg til homøopat... Men jeg tror homøopater også kan finne ut om man mangler ting på andre måter også. Mener at jeg har hørt noe om at man ikke kan ha farga håret for å ta en sånn håranalyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelblå Skrevet 22. september 2004 #13 Del Skrevet 22. september 2004 ta en tur til legen for å sjekke om det er noe du mangler av vitaminer eller mineraler. Kom deg ut på tur eller begynn å tren. Kan jo også prøve ginseng som skal hjelpe til å få energi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 22. september 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 22. september 2004 Takk for mange fine svar! Problemet mitt er at jeg føler jeg gjør ting riktig, som å trene og jeg har sjekket at jeg ikke har jernmangel. Tror jeg skal ta meg en tur til en homøopat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå