AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Kan progesteron kremen forsinke mensen? Fikk en liten blødning som varte bare en dag. Denne blødningen fikk jeg på syklusdag 39. Etter den dagen stoppet jeg å bruke kremenAnonymous poster hash: daf15...bf9
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Om den skulle ha noen innvirkning så må det være at den forlenger lutealfasen. Anonymous poster hash: 01cbb...3f3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Vet ikke. Hvorfor jeg ikke fikk ordentlig mensenAnonymous poster hash: daf15...bf9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Ja det vil jeg tro den kan. MEN, effekten skal være kortvarig, og kanskje bare 1-2 dager etter du stopper med kremen bør mensen komme. Så hvis det er lenge siden du sluttet å bruke kremen, så bør du kanskje ta en test hvis du ikke har gjort det. Anonymous poster hash: 9c688...18f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Ja det vil jeg tro den kan. MEN, effekten skal være kortvarig, og kanskje bare 1-2 dager etter du stopper med kremen bør mensen komme. Så hvis det er lenge siden du sluttet å bruke kremen, så bør du kanskje ta en test hvis du ikke har gjort det. Anonymous poster hash: 9c688...18f Fikk en liten blødning som kom på onsag som varte bare noen timer . Da trodde jeg mensen er på vei jeg stoppet å bruke kremen siden jeg fikk beskjed om å ikke bruke den under mensen. Men jeg fikk den lille blødningen det var alt av mensen jeg fikk. Kom ingen ting etter den dagen og jeg har ikke brukt kremen siden daAnonymous poster hash: daf15...bf9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 :-(Anonymous poster hash: daf15...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå