Rebfowla Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Hei, og takk til alle som leser Det har seg slik at jeg nå skulle hatt mensen for 31 dager siden, i følge appen min. Jeg hadde en liten blødning (hvis man kan kalle det det) for en ukes tid siden. Dette var ikke ferskt blod, men brunt og veldig lite. Det varte ca en dag. Har tatt to tester hvor begge var negative
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Er du fortsatt bekymret gå til legen. Anonymous poster hash: b907f...f59
Ayesh Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Hei, og takk til alle som leser Det har seg slik at jeg nå skulle hatt mensen for 31 dager siden, i følge appen min. Jeg hadde en liten blødning (hvis man kan kalle det det) for en ukes tid siden. Dette var ikke ferskt blod, men brunt og veldig lite. Det varte ca en dag. Har tatt to tester hvor begge var negative Hei er i nesten samme situasjon som deg. Har du funnet ut noe? Jeg har tenkt å ta en tur til gynekologen siden testene er negative
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå