Gå til innhold

ultralyd uke 12 og kjønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg var på ultralyd uke 12 for å se at alt var bra. Vi fikk se antydning til gutt fordi deg som stakk ut sto i en sånn og sånn vinkel, men med en usikkerhet selvfølgelig. Jeg skal på ordinær ultralyd om 3 dager, og både jeg og kjæresten har på følelsen at det er jente.. Noen som har opplevd feil kjønn i uke 12?

Anonymous poster hash: 0619b...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp. Det med vinkelen er først i uke 14 og selv da er det ganske usikkert.

Vi fikk høre gutt i uke 12, men jeg trodde aldri på det. OUL viste jente, og jente var det som kom.

Jeg husker at jeg ble skikkelig opprørt av å høre at det var en gutt. Ikke fordi gutt ville vært noe mindre velkommen,men fordi det ikke stemte med magefølelsen av hva som var der inne.

Spent på å høre hva de finner hos dere.

Anonymous poster hash: 371d1...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk beskjed om sannsynligvis en gutt i uke 11+5, grunnet vinkelen på dingsen. Det stemte:)

Ville stolt mer på ultralyd enn magefølelsen hvertfall, haha! Men selvfølgelig, det er jo tidlig og de kan ta feil.

Anonymous poster hash: 4ae42...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk høre at det mest sannsynlig var jente på tidlig UL i uke 12-13 (husker ikke helt, lenge siden), men på OUL sa de gutt..og det stemte ;)

Anonymous poster hash: 50472...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På UL uke 13 sa gynekologen at hun ikke kunne se klart, og hun ville ikke si hva hun trodde hun så. Vi presset litt på, og hun sa da gutt. OUL viste jente.

Tror uke 12 prognose er veldig usikkert!!

Anonymous poster hash: c3628...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk beskjed om jente uke 10, stemte det asssss

I hvertfall iflg 3d ;)

Anonymous poster hash: 77898...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om at vi ventet en gutt i uke 13 men når vi var ordinær ul så fikk vi vite at det var en jente😊

Endret av valentina1001
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for usikkert å vurdere kjønn så tidlig, lett å ta feil.. At noen har fått vite riktig kjønn da er jo like gjerne tilfeldig, det er jo 50/50 :P Ville derfor ikke bedt om å få vite kjønn før OUL (ikke alltid de tipper riktig da heller, men mye større sjangse ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om jente uke 10, stemte det asssss

I hvertfall iflg 3d ;)

Anonymous poster hash: 77898...bc2

I uke 10??

Så useriøst å oppgi kjønn til foreldrene da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...