Gjest xx girl xx Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Når på døgnet bør man teste etter el? Jeg bruker el strimmel fra billig tester. Dersom man ikke tester på morgenurin. Hvor lenge bør det være siden forrige toalettbesøk?
Sjela Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Når på døgnet bør man teste etter el? Jeg bruker el strimmel fra billig tester. Dersom man ikke tester på morgenurin. Hvor lenge bør det være siden forrige toalettbesøk? Jeg tester morgen og kveld. Om morgenen tester jeg på morgenurin. På kvelden tester jeg rundt kl 20-21. Du bør ikke drikke så mye og vente minst et par timer før du tester på kvelden
Gjest xx girl xx Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Jeg tester morgen og kveld. Om morgenen tester jeg på morgenurin. På kvelden tester jeg rundt kl 20-21. Du bør ikke drikke så mye og vente minst et par timer før du tester på kvelden Tusen takk. Tror jeg skal begynne å teste på kvelden også.
Sjela Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Tusen takk. Tror jeg skal begynne å teste på kvelden også. Etterhvert som du kjenner kroppen din bedre trenger du nødvendigvis ikke teste så ofte. Noen får en veldig kort stigning av LH, mens andre går det tregere for. Jeg får gradvis sterkere strek over et par dager før den er positiv i ca et døgn før den synker igjen. Dette har jeg testet noen ganger på rad. Så da vet jeg om den er negativ på morgenen at jeg ikke gidder å teste før neste morgen igjen da den ikke rekker å bli positiv innen kvelden. Om du skjønner
Gjest xx girl xx Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Etterhvert som du kjenner kroppen din bedre trenger du nødvendigvis ikke teste så ofte. Noen får en veldig kort stigning av LH, mens andre går det tregere for. Jeg får gradvis sterkere strek over et par dager før den er positiv i ca et døgn før den synker igjen. Dette har jeg testet noen ganger på rad. Så da vet jeg om den er negativ på morgenen at jeg ikke gidder å teste før neste morgen igjen da den ikke rekker å bli positiv innen kvelden. Om du skjønner Jeg har PCOS, og har ikke syklus i det hele tatt uten hjelp. Så jeg kommer aldri til å kjenne kroppens syklus Jeg har gått på provera og pergo denne pp. Og siden jeg har fått falsk positive el tester tidligere, temper jeg også. I håp om at jeg skal kunne bekrefte en eventuell eggløsning.
Sjela Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Jeg har PCOS, og har ikke syklus i det hele tatt uten hjelp. Så jeg kommer aldri til å kjenne kroppens syklus Jeg har gått på provera og pergo denne pp. Og siden jeg har fått falsk positive el tester tidligere, temper jeg også. I håp om at jeg skal kunne bekrefte en eventuell eggløsning. Åja Da skjønner jeg det blir mer utfordrende. Eggløsningstester er forøvrig uansett bare en pekepinn. Mange får falsk positiv og som min lege sa: Den eneste sikre metoden for å teste etter EL er temping. Jeg er dessverre altfor dårlig på å tempe til samme tid hver dag... Lykke til
Gjest xx girl xx Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Åja Da skjønner jeg det blir mer utfordrende. Eggløsningstester er forøvrig uansett bare en pekepinn. Mange får falsk positiv og som min lege sa: Den eneste sikre metoden for å teste etter EL er temping. Jeg er dessverre altfor dårlig på å tempe til samme tid hver dag... Lykke til Jeg har vært veldig flink så langt. Til og med i helgene. Men det er bare for en kort periode. Så det er verdt et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå