AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #1 Del Skrevet 25. september 2015 Sjefen min kjørte meg hjem fra jobb i går da bilen min ikke starta. Ca 20 min på E-vei. Han kjører en diger sedan, og lå vel for det meste i 80-100km/t. Det høljregnet. Da jeg snudde meg, var bakruta helt tørr. Hvordan i alle dager går det an mens det regner? Anonymous poster hash: 8430f...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 25. september 2015 #2 Del Skrevet 25. september 2015 Det er luftstrømmen over bilen som gjør det. De aller fleste sedaner gjør det det på. Men ikke de som er tverre bak, som stasjonsvogner og kassebiler Har hatt sedaner selv, hvor alle har hatt denne egenskapen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #3 Del Skrevet 25. september 2015 Fryktelig fascinerende. Luftstrømmen er jo nødvendigvis våt den også. Hvordan kan den da bli tørr? Anonymous poster hash: 8430f...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #4 Del Skrevet 25. september 2015 Om frontruten er behandlet med en film som frastøter vann vil du få denne effekten. Det er ikke nok med fartsvind i seg selv. Har brukt produkter fra nanolotus selv, da er det ikke nødvendig å bruke vindusviskere over 60kmt. Anonymous poster hash: 74d39...aa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 25. september 2015 #5 Del Skrevet 25. september 2015 Interessant! Med nedsenka vindusviskere kan man kanskje spare en dråpe bensin eller to også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå