Gå til innhold

Linser

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle gjerne bruke noen billigere, men syns månedslinser er så stive.

Har du prøvd Soflens 66? De er skrekkelig tynne, mye tynnere enn Soflens dagslinser. Jeg bruker Soflens Comfort, men DE er stive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Soflens månedslinser før. Da jeg begynte med linser var ikke dagslinser noe alternativ i det hele tatt, for det fantes ikke for skjeve hornhinner (i hvert fall ikke i min styrke). Nå bruker jeg Focus Dailies Toric (har dere sett den håååpløse reklamen på tv om dagen: "Her er jeg med mine briller. Jeg trives med mine briller - og med mine Focus Dailies engangslinser!" :kvalm: ). Er like fornøyd med dem, men de er grusomt dyre. Jeg tenkte jeg skulle være lur og få dem billigere fra en eller annen nettbutikk, men de koster visst det samme (ca 500 i måneden) overalt. :roll: Hvis du finner et sted hvor dagslinser for skjeve hornhinner koster mindre enn det, vil jeg være deg evig takknemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Soflens 66? De er skrekkelig tynne, mye tynnere enn Soflens dagslinser. Jeg bruker Soflens Comfort, men DE er stive...

Nei, jeg har ikke prøvd dem. Er de solide nok? Jeg syns dagslinsene mine ofte får sprekker, noe som ikke er så nøye på daglinser, som jeg bare kan kaste. Men kanskje månedslinsene er laget av et annet materiale?

Jeg kan jo forhøre meg hos optikeren neste gang jeg skal til kontroll, men siden det var den samme optikeren som i sin tid fikk meg til å bruke dagslinser (det hadde selvfølgelig "ingenting" med at han tjente mange ganger mer på en dagslinse- enn en månedslinsebruker), vet jeg ikke om jeg får et uhildet svar.

(Men nå kjøper jeg jo linsene på nett uansett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett går det bra med månedslinsene, men innimellom har jeg jo klart å få et skår på en linse. Men det vil vel skje uansett. Soflens 66 er i hvertfall mye tynnere enn Soflens dagslinser, og mer behagelig enn Soflens Comfort, som optikeren anbefalte meg nå. Tror jeg skal gå tilbake til Soflens 66 når jeg har brukt opp disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Nå bruker jeg Focus Dailies Toric (har dere sett den håååpløse reklamen på tv om dagen: "Her er jeg med mine briller. Jeg trives med mine briller - og med mine Focus Dailies engangslinser!" :kvalm: ). !

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...