Gå til innhold

Linser

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Hva slags linser bruker du? Hvor kjøper du de? Hvor mye betaler du i mnd?

Har akkurat bestilt linser på nettet, og er usikker på om det egentlig var så billig... :roll:

Bestilte 60 stk 1 day acuvue og betalte 428 kr inkl. porto fra www.yourlenses.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du bestiller linser for én måned av gangen blir det fort dyrt. Jeg bestiller fra www.linsebutikken.no , og da blir det billigere dess lengre periode du kjøper for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Precision UV mndslinser og bestiller dem fra http://www.lensway.no Koster 500 kroner for 6 mnd.

oj det var billig!! Men mine linser var enda dyrere der så jeg... Kanskje jeg har ganske dyre linser... :roll:

På linsebutikken hadde de dessverre ikke 1 day acuvue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at dagslinser generelt er en god del dyrere enn månedslinser, da...

Jeg bruker Soflens Comfort, og bestiller hos www.lenses4net.com

Tror jeg betalte noe slikt som 300 for seks måneder sist gang (i hvertfall under 400kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

90 STK ACUVUE koster 569 kr på lensway. Jeg bruker de 2 dager ,ligg i linsevæske om natta. Har gjort det i 17 år og ALDRI hatt betennelse. det blir halv pris i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at dagslinser generelt er en god del dyrere enn månedslinser, da...

Jeg bruker Soflens Comfort, og bestiller hos www.lenses4net.com

Tror jeg betalte noe slikt som 300 for seks måneder sist gang (i hvertfall under 400kr)

Sjekka på lenses4net, og der kosta det 2268,00 Nok for 12 pakker. dvs for 6 mnd. :o det var jo sykt dyrt i forhold til dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke dagslinser; de er så tørre i forhold til månedslinsene. Hvis jeg skal på ferie eller noe slikt, hender det at jeg kjøper en pakke eller to. Men normalt sett foretrekker jeg månedslinser pga komforten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Frequency måndeslinser. Betaler 1700' date='- for 6 månder hos interoptik.[/quote']

Jeg bruker Frequency månedslinser og betaler ca. 730 kroner for 1 år hos www.postoptics.co.uk (+ toll som var ett sted mellom 100 og 200 kroner om jeg husker noen lunde rett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90 STK ACUVUE koster 569 kr på lensway. Jeg bruker de 2 dager ,ligg i linsevæske om natta. Har gjort det i 17 år og ALDRI hatt betennelse. det blir halv pris i året.

Har aldri tenkt at man kunne gjøre det....

Funker vanlig saltvannsoppløsning (øyebadevann), eller er linsevæske noe annet?

Hvilket merke?

Jeg bruker dagslinser, så jeg har ikke linsevæske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg synes det er litt av poenget med dagslinser at det er så deilig å slippe "stellet" av dem, at jeg bare vrenger dem av og hiiiiver dem vekk!!!

Ah, deilige dagslinser, bort, bort hver eneste kveld.. OG nye freshe på morgnen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg synes det er litt av poenget med dagslinser at det er så deilig å slippe "stellet" av dem, at jeg bare vrenger dem av og hiiiiver dem vekk!!!

Ah, deilige dagslinser, bort, bort hver eneste kveld.. OG nye freshe på morgnen. :)

Jeg har prøvd ulike typer, men alle er så skrekkelig tørre. Greit for et par uker på ferie, men ikke til daglig... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker heller ikke hvilket merke det er (og er for lat til å sjekke akkurat nå), men de koster omkring 1200 for et halvt år. Det er mnd. linser, men har flere ganger vurdert å skifte til dagslinser. Det virker mye mer hygienisk. Har også tenkt en god del på laserbehandling i det siste. Hørte nylig at søsteren til en venninne skal operere en linse inn på øyet, og det skulle visst være langt rimeligere enn en laserbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...