Gå til innhold

Hva er en god venninne for deg og har du funnet disse i voksen alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller beholder man bare de venninnene man finner i studietiden og barndommen?

Anonymous poster hash: d30b0...d0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min beste venninne traff jeg når jeg var 27..  Gode venner kan man møte hele livet! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to jeg møtte i barnehagen, et par til fra barneskolen, tre-fire fra videregående, et par far studietiden, et par fra barselgruppe, et par naboer og to-tre som har vært kollegaer på ulike tidspunkter. 

Og ennå er jeg bare 35, så jeg er klar for å få nye venner også vider i livet :)

Anonymous poster hash: 43d13...238
Skrevet

En god venninne for meg er ei jeg prater lett med, og som jeg kan stole på.

Mine nærmeste venninner har jeg ikke masse kontakt med, men vi stiller opp når det trengs.. Og når vi sees, føles det ikke som at vi har vært borte fra hverandre særlig lenge.

Det er ikke mer enn et par måneder siden jeg møtte siste tilskudd i gode venninner. Jeg er 28.

Har også et par jeg "alltid" har kjent. Ingen studievenner jeg kategoriserer som gode venninner.

Mer bekjente, folk å henge med. Kan ha det gøy og hyggelig, men stoler ikke på dem i samme grad.

Anonymous poster hash: afa1b...bd0
Skrevet

En god venninne er for meg ei jeg kan være 100% meg selv med, le sammen med men samtidig ha seriøse samtaler med. Ei som jeg vet hvor jeg har, altså som jeg vet f.eks ville beskyttet meg om noen skulle snakke dritt om meg til henne. Nå går jeg fremdeles på høyskole, men jeg har egentlig ingen venninner fra barndommen, bare ei jeg traff når jeg gikk i 9. klasse. Ellers har jeg truffet alle gjennom skole eller gjennom felles bekjente (vært med samboer på fest, og blitt kjent med jenter der som jeg senere har blitt venninner med). Har nesten ikke truffet noen gjennom tiden på høyskolen som jeg kommer til å ha så mye kontakt med videre tror jeg. 

Anonymous poster hash: 177ba...ac6
  • 3 år senere...
Skrevet

Heldige de som har venner.

Anonymkode: eea6d...01a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...