Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #1 Del Skrevet 20. september 2004 Har kjøpt aluminiumklorid for at jeg ikke skal svette så mye, men når jeg smører det under armene svir det veldig, noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. september 2004 #2 Del Skrevet 20. september 2004 Ja jeg sluttet med det, fordi jeg ikke fikk sove pga at det svei sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #3 Del Skrevet 21. september 2004 Ja jeg sluttet med det' date=' fordi jeg ikke fikk sove pga at det svei sånn![/quote'] Svei veldig på meg også, men jeg har prøvd å ta litt mindre og ikek så langt ut på sidene, da gikk det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shagya Skrevet 21. september 2004 #4 Del Skrevet 21. september 2004 Ja det svei med en gang, men gav seg etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #5 Del Skrevet 21. september 2004 Du må ikke ha barbert deg under armene rett før.Passe på at du ikke er sår.Ren og tørr.Ellers "har du prøvd" Transpirasjonsvann. Etter ei uke med dette fikk jeg et nytt liv.Ikke svir det heller.Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 21. september 2004 #6 Del Skrevet 21. september 2004 Det gjelder å ikke ha på for mye, og så sjelden som mulig for det irriterer huden. Og IKKE på nybarbert hud. Takk for påminnelsen, jeg må ha på i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 21. september 2004 #7 Del Skrevet 21. september 2004 For all del, unngå å påvføre preparatet på nybarbert hud. Det svir som bare pokker! Vent heller en dag etter du har barbert deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 22. september 2004 #8 Del Skrevet 22. september 2004 Prøvde det en gang, aldri mer. Fysj som det svei! Du burde prøve deo'en fra vichy. Super! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _gjessst_ Skrevet 22. september 2004 #9 Del Skrevet 22. september 2004 transpirasjonsvann?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #10 Del Skrevet 22. september 2004 JA,TRANSPIRASJONSVANN. Fåes kjøpt på apotek.Ikke alle har det inne(dårlig erfaring fra noen apotek i tr,heim). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. september 2004 #11 Del Skrevet 22. september 2004 Hvordan funker det vannet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. september 2004 #12 Del Skrevet 22. september 2004 Hvis det svir så bruk litt aloe veragele på og ligg med feks to vaskekluter i armhulen. På den måten slipper du hud mot hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå