Gå til innhold

- Sex bør bli gratis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Sex ER gratis, men ikke en menneskerett.

Anonymous poster hash: e94a2...5d9

 

Hva har menneskerettighetene med saken å gjøre?

Anonymous poster hash: 5c185...560

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Jeg synes forslaget er avskylig.

Jeg syntes det er smakfullt. 

Anonymous poster hash: 5c185...560

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye god helse i sex. Men et slikt forslag er ikke nordmenn modne nok til og diskutere eller å reflektere over. Det krever litt for å diskutere dette.

Stiller du deg frivillig til disposisjon, da?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller du deg frivillig til disposisjon, da?

Det er nok av folk som gjør det (til tross for at dere feminister kanskje er dypt uenig i at noen i hele verden kan finne på å gjøre noe slik som dere ikke ville gjort).

Anonymous poster hash: 36d34...e4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i forslaget, men kunne også tenkt meg en ordning lignende den for au pairer hvor jenter fikk kost,losji  og litt lommepenger mot sex. Burde jo være greit for jentene for mest sannsynlig tar sexen mindre tid enn husarbeidet.  Så kunne man hatt en jente hos seg i rundt ett år før man fikk seg en ny en.

 

I motsetning til dagens au pairordning så gir jo det mer mening. I stedet for at barna må forholde seg til ny person hele tiden så får man heller en ny sexpartner når man er lei den gamle.

 

Min au pairordning gir også fordeler til de som er barnløse og ikke har samme nytte av dagens au pairordning. Man slipper at prostituerte må leve på gata og utnyttes av menneskehandel, man er selv ansvarlig for de prostituerte man tar inn til landet og hun får det både tryggere finansielt, men også med hensyn på vold.

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, kunsten å knuse en debatt. Bare på KG. For en gangs skyld er jeg enig med Gothminister. Dere er faktisk ikke modne nok til å diskutere dette.

Endret av Mann 42
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hva har menneskerettighetene med saken å gjøre?

Anonymous poster hash: 5c185...560

 

Noen ganger ler jeg meg skakk! Menneskerettigheter og menneskerett er helt forskjellige saker. Jeg vil bare anbefale deg å Google litt, mange tomrom å fylle!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er nok av folk som gjør det (til tross for at dere feminister kanskje er dypt uenig i at noen i hele verden kan finne på å gjøre noe slik som dere ikke ville gjort).

Anonymous poster hash: 36d34...e4c

 

 

Du vet at det er flere menn enn kvinner som prostituerer seg?

Anonymous poster hash: 3cf98...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De prostituertes tjenester bør finansieres av staten slik at alle kan få seg litt gratis kos, mener eks-prostituert. 

Feil - det blir jo ikke gratis, det betyr bare at alle må betale, enten de bruker tilbudet eller ei.

Bedre at de som mener det er verdt pengene, betaler selv. Personlig mener jeg fitta er oppskrytt, og vil ikke spandere ei krone på den.

Anonymous poster hash: 8b75f...a56

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man ikke få sex pga man er stygg? Diskrimering det,,, å det har dere damer sloss for i alle år! Likestilling mener jeg dere kaller det!!!

Enkelte av oss menn. Kjøper sex pga vi er for stygge til å få sex via forhold osv...

Skal vi ikke få mulifheten da?

Kanskje du er feit... Da tar vi fra deg muligheten til å spie pga du har spist nok! Like dumt!

Anonymous poster hash: c6366...16f

 

 

Jeg er stygg som bare det. Men jeg kaster ikke bort penger på prosituerte for det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktigste her er vell at prostitusjon burde blitt lovlig, å fått bordell her til lands, så er det mindre sjanse for at folk som kjøper, kjøper av damer som blir truet til dette... 

 

selve prisen kan man vell ikke si så mye på. er jo faktisk en kropp man kjøper tilgang til. og sex er noe av det deiligste som finnes... 

 

menneskerett å ha sex eller ikke.... vil si det er på grensa... pga er man i ett forhold så er det forventet å ha sex, enten fra dag en omtrent eller fra man er gift. samt som singel så har vi jo knulle appen tinder... 

 

finnes dessverre personer i verden som er mindre heldig med sitt ytre enn andre, og skal det være grunne for at de ikke får sex? la de kjøpe sex så slipper de plage deg.... 

 

eller som en jeg kjenner sa, de damene som vil ha meg,vil jeg ikke ha,og de damene jeg vil ha, får jeg ikke,så jeg kjøper sex... ser ikke problemet, slipper man klage på man aldri får seg noe... 

 

kanskje det en dag kommer bordell og man får samme ordning som ved frikort;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder handikappede og utviklingshemmede kan man legge til rette for onani, noe som allerede blir gjort. I tillegg kan de få vanlig massasje o.l. for kroppskontakt, på et annet tidspunkt enn onanien.

Ingen har rett eller krav på at et annet menneske skal brukes for at de skal få oralsex eller ha samleie.

Anonymous poster hash: 3425f...fcf

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har gitt deg rett til å definere hva nordmenn er og ikke er modne nok til å diskutere?

Anonymous poster hash: 75afd...5f3

Man må ikke være mye smart for og forstå at Norge ikke er modent nok til og diskutere slike saker. Det er bare å se hvor moralske og politisk korrekte vi er.

 

Innlegg redigert for persondebatt i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

kanskje det en dag kommer bordell og man får samme ordning som ved frikort;) 

 

Hvem skal betale dette frikortet hadde du tenkt?

Anonymous poster hash: 3cf98...ec3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Grostad sier det: Leser man avisene så står det side opp og side ned om hvor sunt sex er. Så kanskje prostitusjon burde defineres som et helsebringende yrke og komme under helsevesenets paraply.

Her er vi faktisk mye enig Mann42. Som du har nevnt er Danmark langt fremme på området når det gjelder funksjonshemmede og sex. Sex er viktig for hele menneske og bør ses på som et tilbud innenfor helsetjenester. Men som sagt tidligere. På dette området er ikke Norge klare for en seriøs diskusjon en gang. Vi styres for mye av moralisme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller du deg frivillig til disposisjon, da?

De som ønsker kan vel stille seg til disposisjon? Eller er du så fryktelig  stor motstander av at enkeltindivider skal bestemme over seg selv og hva de ønsker å gjøre? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som ønsker kan vel stille seg til disposisjon? Eller er du så fryktelig  stor motstander av at enkeltindivider skal bestemme over seg selv og hva de ønsker å gjøre? 

I Danmark er det egne kvinner som har spesialisert seg på sex med funksjon og utviklingshemmede. Flott tiltak for mennesker som av sine nedsatte evner også kan få mulighet for sex. Har ikke hørt om mannlige sexarbeidere som utfører slike tjenester. Men det vil helt sikkert komme om vi åpner opp for et slikt tilbud som vil gi bedre helse og livskvalitet. Jeg mener langt flere burde få et slikt tilbud en funksjonshemmede. Det er mange ensomme der ute. Uten mulighet til intim kontakt med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvem skal betale dette frikortet hadde du tenkt?

Anonymous poster hash: 3cf98...ec3

 

ta spøken a din tulling av ett menneske, uten noen form for humor i hverdagen!

 

men siden du spør! frikortet er vell finansiert av helsevesenet , som igjen er finansiert av staten ,som igjen er finansiert av blant annet skatter og avgifter. som til syvende og sist er oss som betaler skatter og avgifter her til lands, så du skal være med å betale for det! å du burde betale mer enn alle andre pga du tar alt, alt for seriøst;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I Danmark er det egne kvinner som har spesialisert seg på sex med funksjon og utviklingshemmede. Flott tiltak for mennesker som av sine nedsatte evner også kan få mulighet for sex. Har ikke hørt om mannlige sexarbeidere som utfører slike tjenester. Men det vil helt sikkert komme om vi åpner opp for et slikt tilbud som vil gi bedre helse og livskvalitet. Jeg mener langt flere burde få et slikt tilbud en funksjonshemmede. Det er mange ensomme der ute. Uten mulighet til intim kontakt med andre.

Dette har vært, og er, tildels svært kontroverrsielt i danmark også. Du kan umulig ha fulgt godt med om du mener noe annet.

 

Innlegg ryddet for persondebatt

Nordvesta, mod.

Anonymous poster hash: 75afd...5f3

Endret av Nordvesta
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller nok i allefall mot å etablere et tilbud for funksjonshemmede. Det er lett for oss som har god tilgang på sex å fnyse av det og snakke nedsettende om de som ikke klarer å finne seg en partner, men jeg vil tro at det føles helt forferdelig å gå gjennom livet uten å hverken få sex eller nærhet fra andre mennesker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...