Gå til innhold

Mannen drikker ved unnfangelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært prøvere i 10 mnd nå. Det sier vel sitt at man ikke kan leve unormalt i denne perioden. Ikke alle i hvert fall. Så jeg valgte å unngå all alkohol mens vi prøver, mens samboeren lever som normalt. Det vil si han drikker med venner 1 gang per mnd.

Neste gang jeg skal ha eggløsning er vi på en tre dagers besøk til venner. Da skal han sikkert drikke. Hvordan blir det med prøving da?

Anonymous poster hash: c0f0d...24d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke problemet...

Anonymous poster hash: b8d4d...29e
Skrevet

Det spiller ingen rolle.

Anonymous poster hash: 14dcb...9b9
Skrevet

Senk skuldrene og slapp av. 

Vurder heller å begynne å få bestilt en legetime. Det nærmer seg et år  med prøving, så tenk mer på potensiell utredning enn alkohol nå 

Anonymous poster hash: 84f1d...918
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vi har vært prøvere i to år. Jeg drikker ikke mellom eggløsning og mensen og mannen min drikker ikke i eggløsningsuka. Vet ikke om det egentlig har så mye å si, men det er jo også for å selv vite at man har prøvd alt...

• Liker 1
Skrevet

Senk skuldrene og slapp av. 

Vurder heller å begynne å få bestilt en legetime. Det nærmer seg et år  med prøving, så tenk mer på potensiell utredning enn alkohol nå 

Anonymous poster hash: 84f1d...918

Vi har vært på utredning privat. Ingen problem funnet hos oss. Jeg var gravid men mistet i uke 9. Så vi har ikke problemmer med å bli gravid, men ting tar laaang tid.

TS

Anonymous poster hash: c0f0d...24d

Skrevet

Spsm er vel heller om du skulle ta et par mnd hvor du lever helt som normalt, koser deg med vin og lave skuldre, og ser om å stresse ned faktisk kan føre til noe positivt :) Det er ikke krise med noen glass vin etter eggløsning, faktisk øker det blodgjennomstrømning også i livmor, noe som gir bedre festeforhold f.eks. Ikke gå på fylla selvsagt, men å være avslappet og kose seg litt ville jeg faktisk prøvd et par sykluser for å se om det kan virke positivt :)

Anonymous poster hash: ec5d8...5b4
Gjest xx girl xx
Skrevet

Jeg må visst beklage. Jeg trodde dette var tull / ironi. 

Men jeg tror ikke noen øl / vin spiller noen rolle fra eller til. Har dere sjekket sædkvaliteten? Hvis den er litt dårlig, kan jeg forstå det. Men dersom han har rikelig med friske svømmere, er det i mine overdrevent å skulle holde mannen avholds. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...