Gjest Asti Skrevet 20. november 2015 #261 Del Skrevet 20. november 2015 Ifølge mamsi - http://mamsi.no/na-er-det-opp-til-pfu/#comment-5559 - må vi nok vente litt, for saken kommer ikke opp nå på tirsdag. http://presse.no/np-nyhet/pfus-saksliste-24-11-15/ . Vi får isteden håpe på neste møte torsdag 17. desember. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 14. desember 2015 #262 Del Skrevet 14. desember 2015 Ok, da er det bare å krysse alt vi har.http://presse.no/np-nyhet/arets-siste-pfu-mote-2/17. Desember kommer saken opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 14. desember 2015 #263 Del Skrevet 14. desember 2015 Ok, da er det bare å krysse alt vi har.http://presse.no/np-nyhet/arets-siste-pfu-mote-2/17. Desember kommer saken oppDet blir spennende å se hva de kommer frem til! Sendingen starter halv ti og denne saken er èn av tre som streames. Jeg mener at vi alle har gjort en grundig jobb og jeg håper det fører frem. Jeg er glad for at sekretariatet har laget en så fyldig sammenfatning av det vi skrev - og at en del av begrepene og poengene våre er tydeliggjort. Fikk blant annet dette på mail i dag: "Til orientering vil dere da også selv kunne følge PFUs diskusjon av klagen. Møtet begynner kl.09.30 torsdag, og sendingen på www.Journalisten.no omtrent samtidig. Foreløpig er det imidlertid ikke avgjort i hvilken rekkefølge sakene blir behandlet. Vi vet derfor ikke om klagen mot Det Nye er først ut, eller om PFU behandler en eller to andre saker først." 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 14. desember 2015 #264 Del Skrevet 14. desember 2015 Takk, Mamsi.Du har virkelig gjort en så grundig jobb som det kunne la seg gjøre med å løsne alle de sammenfiltrede trådene som utgjorde denne floken. Bra jobba! Nå krysser vi fingrene, og håper det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 14. desember 2015 #265 Del Skrevet 14. desember 2015 Takk, Mamsi.Du har virkelig gjort en så grundig jobb som det kunne la seg gjøre med å løsne alle de sammenfiltrede trådene som utgjorde denne floken. Bra jobba! Nå krysser vi fingrene, og håper det beste!Håper på det beste! Men som sagt tidligere så var det en til som skrev sammen med meg, så det står flere bak. Og innspill fra andre i forumet har vært verdifulle. Håper bare de får lest igjennom alt sammen på egenhånd før møtet, for det ble vel totalt elleve sider med saksfremlegg fra begge klagene pluss tilsvaret fra Det Nye. Jeg håper på det beste! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. desember 2015 #266 Del Skrevet 14. desember 2015 Spennende! Får ikke sett live, krysser fingre for at de er godt forberedt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 17. desember 2015 Forfatter #267 Del Skrevet 17. desember 2015 Noen som har link til livesendingen? Jeg finner den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. desember 2015 #268 Del Skrevet 17. desember 2015 Noen som har link til livesendingen? Jeg finner den ikkeDen ligger øverst på Journalisten.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 17. desember 2015 #269 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) - Endret 11. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 17. desember 2015 #270 Del Skrevet 17. desember 2015 Gratulerer med seier, jenter! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 17. desember 2015 #271 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Gratulerer så mye Mamsi og dere andre!Godt jobbet! Endret 17. desember 2015 av Bergensia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 17. desember 2015 #272 Del Skrevet 17. desember 2015 Det nye har brudt god presseskikk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 17. desember 2015 #273 Del Skrevet 17. desember 2015 Kjempebra jobba Mamsi! Håper du kan ta juleferie med en deilig følelse nå :-) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 17. desember 2015 #274 Del Skrevet 17. desember 2015 http://www.medier24.com/nyheter/det-nye-tatt-med-buksa-nede-felt-i-pfu-for-lansering-av-fotballfrue-veske/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 17. desember 2015 #275 Del Skrevet 17. desember 2015 @Bergensia, der rakk du å poste lenken før meg. Blir interessant å se om det blir noe diskusjon på denne på SoMe-gruppa på face 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 17. desember 2015 #276 Del Skrevet 17. desember 2015 @Bergensia, der rakk du å poste lenken før meg. Blir interessant å se om det blir noe diskusjon på denne på SoMe-gruppa på face *drikker kaffe og følger med* Veldig greit med mye fritid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 17. desember 2015 #277 Del Skrevet 17. desember 2015 Jeg er så glad for at PFU gjorde en grundig gjennomgang og viser at de virker ved å slå ned på sammenblanding redaksjonell og kommersiell virksomhet. Dette setter en standard for fremtiden 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smellycat Skrevet 17. desember 2015 #278 Del Skrevet 17. desember 2015 Gratulerer til Mamsi og de andre som har bidratt til at denne saken ble tatt opp. Veldig godt jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 17. desember 2015 #279 Del Skrevet 17. desember 2015 Ta den, redaktør Thynnes! http://www.dagbladet.no/2015/12/17/kultur/blogg/det_nye/caroline_berg_eriksen/karine_thyness/42430689/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 17. desember 2015 Forfatter #280 Del Skrevet 17. desember 2015 Den ligger øverst på Journalisten.no lå ikke der tidligere nemlig 😀 Mamsi, jeg sier det igjen; jeg er så vanvittig glad for at det finnes mennesker som deg! All ære til deg og medklager, jeg var aldri i tvil om hva som var rett i denne saken. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg