ss82 Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Jeg har hadde en SA i uke 4 for noen uker siden. Da fikk jeg smerter i bekkenet rundt symfysen og innsiden av lårene en eller to dager før blødningen startet. Nå er jeg gravid igjen , er vel et par dager lenger enn jeg kom sist. Og i dag har disse smertene dukket opp igjen. Vondt når jeg går og kjenner meg stiv i bekkenet. Er redd for at dette betyr at jeg snart mister igjen Har en vellykket graviditet bak meg, og hadde en del bekkensmerter da, men kun i siste halvdel av svangerskapet. Noen andre som har opplevd dette? Eller andre forvarsler før SA?
Mirabella76 Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 (endret) Eg har mista to gangar (MA). Fostera slutta å utvikla seg då eg var ca 5 veker på vei begge gangane. Eg hadde ingen blødningar. Det einaste eg merka, var smerter innimellom, på sida av magen og i ryggen. Ikkje lett å vita alltid. Men eg kjente igjen smertene siste gangen eg mista, for dei var like som første gangen. Eg bestilte time til tidlig ultralyd, for å få eit sikkert svar. Lykke til - håpar alt går bra for deg denne gangen, og at det ikkje er ein ny SA. Endret 19. september 2015 av Mirabella76
N85 Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Det kan være helt normalt å ha litt smerter uten at dette er tegn på sa. Smertene kan vel også være et symptom på at du er gravid?Det er ikke så mye du får gjort fra eller til uansett, det som skjer det skjer, så du får bare prøve å slappe av så godt du kan. For meg er første tegn til sa blod uten andre forvarsler, smertene kommer senere, og sånn har jeg inntrykk av at det er for mange. Håper det går bra for deg, og ønsker deg lykke til
ss82 Skrevet 19. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2015 Takk for støtten! Krysser fingrene for at det går bra:)
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Stemmer i for at smertene er kroppen din som reagerer på å være gravid Ikke nødvendigvis at det ender i SA, oftest gjør det jo ikke det! Men selvsagt kan det ikke garanteres heller, så du må nesten bare vente og se hvordan det går. Krysser fingrene for deg!! Anonymous poster hash: 3568b...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå