Gå til innhold

Alle kompisene mine prøver seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så fort jeg ble singel så prøver alle seg. Jeg trodde de var kompiser men de er ute etter en ting alle sammen. Hvorfor kan ikke de bare være vennene mine da?

Anonymous poster hash: a8230...878

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjip situasjon. Men ta det som et kompliment. Du er sannsynligvis attraktiv og en grei person å henge med. Men jeg ville revurdert å kalle dem kompiser. De er jo beilere.

Tipper dere er unge. 17-års alderen?

Anonymous poster hash: a49e9...fdc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det for de fleste jenter med over snittet utseendet. Såkalte vennskap med gutter er intet annet enn å legge inn aksjer fra deres side som de kan innkassere på senere når tiden er rett for det - og det de ønsker innkassere er fitte.

 

Utifra alle mine over gjennomsnittlige venninder utseendetmessig forteller samme historien som deg. Alle deres kompiser prøver seg på de når de er single eller sender seksuelt ladede meldinger.

 

Om du vil ha en ekte kompis som du kan stole på at ikke har baktanker om sex så må du få deg en homofil venn.

 

De fleste hetrofile menn har knulling i tankene i enhver setting med det motsatte kjønn som er fysisk attraktiv. Det er rett og slett slik vi er biologisk programmert med tanke på den store trangen til å spre genene våre med ei eller opptil flere kvinner som ser fruktbare og friske ut.

 

Med andre ord er "kompisene" dine friske sånn sett, men at du kan stole på de som bare venner tror jeg jeg absolutt du ikke kan.

Endret av WubWub
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de aldri var "kompisene" dine. Og de er ikke interessert i vennskap, de har bedre vennskap med andre menn.

 

Har du ikke jentevenner?



Anonymous poster hash: 894f7...546
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fordi de aldri var "kompisene" dine. Og de er ikke interessert i vennskap, de har bedre vennskap med andre menn.

 

Har du ikke jentevenner?

Anonymous poster hash: 894f7...546

 

 

Mye sannhet i det innlegget der. En frisk mann/gutt vil selvfølgelig se på ei attraktiv singel jente som en potensiell sex partner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner igjen problemet. 

Jeg trodde at jeg var en guttejente, og at jeg hadde mange kompiser som ikke hadde baktanker og var ute etter noe mer enn vennskap med meg. Men de fleste har dessverre vist seg å ønske noe mer, og da har jeg måttet kutte kontakten en stund og si rett ut at jeg ikke ønsker mer. 

Det værste er når jeg har trodd noen bare vil være vennen min, så hører jeg fra andre at de har sagt til kompiser at de har hatt lyst til å knulle meg i flere år feks. 

Eller når de stikker av med en gang de skjønner at de ikke får noe. 

 

Kjipt. Har heldigvis mye venner som ikke er sånn også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har én kompis jeg har kjent siden barnehagealder og han som er som en bror, mens alle de andre har prøvd seg på et eller annet tidspunkt. Jeg synes ikke det gjør noe. De ville aldri ha giddet å henge rundt i flere år mens du var i et forhold hvis det var det eneste de var ute etter.

 

Kall meg gjerne naiv, men jeg tror man kan være en ekte venn selv om man synes at kompisen eller venninnen er attraktiv.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er ikke bare kompiser med kvinner de finner seksuelt attraktive. Sånn er naturen.



Anonymous poster hash: f1230...8a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk menn. Jeg hadde en kompis som jeg så på som en av de aller nærmeste. Da jeg kom ut som lesbisk (jeg kom ut litt sent i livet p.g.a feighet og slikt), så kutta han kontakten.

 



Anonymous poster hash: 8300c...34f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har like mange kompiser som venninner. Trodde jeg. Men dropper en etter en nå som jeg innser hva de var ute etter. Da blir det bare feil. Har en som aldri har prøvd seg som jeg har hatt siden bhg.

Ts

Anonymous poster hash: a8230...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen problemet. 

Jeg trodde at jeg var en guttejente, og at jeg hadde mange kompiser som ikke hadde baktanker og var ute etter noe mer enn vennskap med meg. Men de fleste har dessverre vist seg å ønske noe mer, og da har jeg måttet kutte kontakten en stund og si rett ut at jeg ikke ønsker mer. 

Det værste er når jeg har trodd noen bare vil være vennen min, så hører jeg fra andre at de har sagt til kompiser at de har hatt lyst til å knulle meg i flere år feks. 

Eller når de stikker av med en gang de skjønner at de ikke får noe. 

 

Kjipt. Har heldigvis mye venner som ikke er sånn også :)

 

Samme her, alltid trodd at det er fordi jeg er litt tomgirl at jeg kommer så godt overens med menn, og at det var pga felles interesser vi ble venner. Anser de som mere brødre enn venner og flørter, og da har det vært sjokkerende å finne ut at de har hatt baktanker.

I fjor var jeg så glad som hadde begynt å oftere med en som jeg har kjent i mange år, han er veldig trivelig og morsom, så plutselig sier han i en samtale at "menn kan gå med skjult håp i mange år om noe mer, ja til og med så lenge som 8 år" og siden vi hadde kjent hverandre i 8 år skjønte jeg at han mente han selv, så da sa jeg "hæ seriøst?" og spilte dum. Da slutta han å ringe meg mere plutselig.. Også er jeg litt redd nå faktisk for en jeg har kjent i 15 år og kan snakke med ALT om, en jeg helt klart definerer som den som vet mest om meg som menneske (ikke hva jeg har gjort osv men hvordan jeg tenker osv), fikk nylig høre fra en felles venn at han jo er forelsket i meg, og sist jeg var med denne kompisen for en uke siden så nevnte han at han hadde møtt han andre, og at han andre hadde spurt han om dating og kvinner og sånn. Gulp håper virkelig ikke det stemmer at han er forelsket i meg, vil ikke miste flere gode venner!

 

Anonymous poster hash: c1ff4...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Typisk menn. Jeg hadde en kompis som jeg så på som en av de aller nærmeste. Da jeg kom ut som lesbisk (jeg kom ut litt sent i livet p.g.a feighet og slikt), så kutta han kontakten.

 

Anonymous poster hash: 8300c...34f

 

Det er fader meg fucka.

Anonymous poster hash: c1ff4...5a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra en heterofil manns ståsted* vil vel et vennskap med en kvinne alltid være preget av en viss seksuell undertone, og selv om man setter pris på en rekke andre aspekter ved et slikt vennskap, så vil potensialet for tiltrekning være en årsak til hvorfor man velger å beholde et slikt vennskap.

Sånn er det bare.

* Med forbehold om at det finnes heterofile menn som ikke har det på den måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke jenter la kompiser få dyppe seg litt i ny og ne?😁 Det styrker jo bare vennskapet vil jeg tro.:fnise:

Anonymous poster hash: 68fe5...655

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har én kompis jeg har kjent siden barnehagealder og han som er som en bror, mens alle de andre har prøvd seg på et eller annet tidspunkt. Jeg synes ikke det gjør noe. De ville aldri ha giddet å henge rundt i flere år mens du var i et forhold hvis det var det eneste de var ute etter.

 

Kall meg gjerne naiv, men jeg tror man kan være en ekte venn selv om man synes at kompisen eller venninnen er attraktiv.

 

Nå er ikke alt helt svart-hvitt. Det er ikke slik at man enten henger med en jente fordi hun bare er en kjempegod venn eller henger med henne og hater all tiden man tilbringer sammen, men 'investerer' den i håp om ett ligg. Det er ikke slik at hvis det ikke ender med sex, så er det bortkastet tid - da hadde ikke de fleste giddet. 

 

Som regel er det en mellomting. Man kan nyte en jentes selskap men det er farvet av en viss undertone - som poster over skriver. Man setter pris på bekreftelsen man får av en kvinne. Mange kvinner er likedan - de som har mange guttevenner har ofte et litt over middels behov for at menn skal anerkjenne dem. Mye av dette ligger litt underbevisst, men man ser tegnene nå og da. Som jentene som sier de ikke bryr seg, men sminker og steller seg for å treffe guttevenner. Eller gutter som sier de ikke bryr seg, men er åpne for mer om begge er single, beruset og i godlune. Eller plages over at 'venninnen' snakker om menn hun er interessert i foran ham. 

 

Vennskap er selvsagt mulig og jeg skal ikke stikke hull på noe av det enkelte her har. Jeg bare sier at for de aller fleste er ikke TS' scenario overraskende overhodet. Og at mange kvinner underdriver hvor lave standarder de fleste menn faktisk har for en ren sexpartner. Det betyr ikke at han definitivt vil legge an på en attraktiv venninne, men det er naivt å tro at han ikke har tenkt og fantasert om tanken mange ganger eller ville sagt nei om hun var interessert.

 

 

Anonymous poster hash: 894f7...546

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har like mange kompiser som venninner. Trodde jeg. Men dropper en etter en nå som jeg innser hva de var ute etter. Da blir det bare feil. Har en som aldri har prøvd seg som jeg har hatt siden bhg.

Ts

Anonymous poster hash: a8230...878

 

Har du sovet i samme seng under alkoholrus med han fyren som aldri har prøvd seg siden barnehagen?

 

Jeg skjønner ikke hva som er galt med å bli begjært av kompiser jeg? Skulle du ønske at de ikke likte deg "sånn" at de så på deg som en kompis, og ikke en kvinne som kan øke deres sannsynligheter for å selv og bli pult?

 

Ok da, la oss si at ingen av kompisene dine ville ligge med deg, de brukte deg kun som venn, og faktisk fant deg uappetittlig, hadde livet ditt vært så mye bedre og hadde du vært så mye lykkeligere som kvinne da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Typisk menn. Jeg hadde en kompis som jeg så på som en av de aller nærmeste. Da jeg kom ut som lesbisk (jeg kom ut litt sent i livet p.g.a feighet og slikt), så kutta han kontakten.

 

Anonymous poster hash: 8300c...34f

 

 

Han ble vel såret og følte seg vel bedratt da. Her har han gitt masse av seg selv og ligget på vent og lur en evighet, og alt vise seg å være forgjeves fordi kvinnen var ei feig lesbe og ikke den kule heteroseksuelle kvinnen han forelska seg i.

 

Jeg hadde reagert på samme måte selv jeg, - hadde du utnyttet meg så hadde jeg spurt deg et siste spørsmål, - har du ikke brukt meg nok, hva mer behøver du meg for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sovet i samme seng under alkoholrus med han fyren som aldri har prøvd seg siden barnehagen?

Jeg skjønner ikke hva som er galt med å bli begjært av kompiser jeg? Skulle du ønske at de ikke likte deg "sånn" at de så på deg som en kompis, og ikke en kvinne som kan øke deres sannsynligheter for å selv og bli pult?

Ok da, la oss si at ingen av kompisene dine ville ligge med deg, de brukte deg kun som venn, og faktisk fant deg uappetittlig, hadde livet ditt vært så mye bedre og hadde du vært så mye lykkeligere som kvinne da?

ja faktisk. For når jeg sitter med kjærlighetssorg da så støtter de meg for at jeg skal føle meg bedre ikke for å legge inn aksjer.

Anonymous poster hash: a8230...878

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...