AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Leser så mange ulike svar så derfor spør jeg her for å iallefall få en liten pekepinn. Sluttet på prevensjon for 3-4 mnd siden, fortsatt ikke mensen. Spurte legen, han visste heller ikke ( jepp, elendig lege...) Men hvor lenge kan man gå uten mensen før man kontakter legen og får hjelp? Noen sier 3mnd, andre sier 12..? :-) Anonymous poster hash: 98970...7e4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Inntil ett år regnes som normalt. Jeg har ventet 5 mnd selv. Anonymous poster hash: 0a5f0...12b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Ok, takk for svar! Kjipt å vente :-/ Har du vert hos legen elns, eller bare venter du?Anonymous poster hash: 98970...7e4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Ok, takk for svar! Kjipt å vente :-/ Har du vert hos legen elns, eller bare venter du?Anonymous poster hash: 98970...7e4 Jeg har vært hos legen. Så lenge jeg ikke har smerter/er hoven i livmorområdet, har unormal utflod eller annet fysisk ubehag, er det bare å leve mest mulig normalt og la kroppen ta den tiden den trenger. Lettere sagt enn gjort Anonymous poster hash: 0a5f0...12b
heipåådeg Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Jeg hiver meg inn her. Over ett år siden jeg har hatt, etter GU så det at jeg ikke produserer de riktige hormonene nå (iallefall hormoner i ubalanse) for å ha menstruasjon. Vi er startet opp med behandling for å stimulere eggene mine, ettersom vi vil ha barn. Mye av grunnen til dette til meg er hard trening og strengt kosthold-regime. Noen her inne som har opplevd det samme? Går nå på menopur - tok det lang tid før dere fikk tilbake mens/ble gravide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå