Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Det er vel for å spare penger rekner jeg med. Opprinnelig skulle de jo leie etter hva jeg husker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Sen ve ben skrev:

Hva heter hun på snap??

Lisesvalo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Lisesvalo :)

Tusen takk, men så det lenger oppe:helen:

det huset som bygges, holdt på jo ganske lenge og ikke kommet lengre?🙈 Holdt på jo i over ett år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går ikke fort med husbyggingen der. Mulig det er pga alle forandringene som er blitt gjort underveis. Det huset som er nå er langt fra det som var tenkt opprinnelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Horselady skrev:

Ja det går ikke fort med husbyggingen der. Mulig det er pga alle forandringene som er blitt gjort underveis. Det huset som er nå er langt fra det som var tenkt opprinnelig. 

Ja,ikke sant..hm, syns det var noe som ikke stemte helt. Ser hun skriver det blir ferdig i oktober,,shit, det er leeeeeenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Horselady skrev:

Mye som skal spesiallages..blant annet en vegg av glass og bord av betong.

huset blir vel ikke forsinket av at hun skal få laget et BORD. Vi startet bygging i Januar og huset er ferdig allerede i juni....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, kalini skrev:

huset blir vel ikke forsinket av at hun skal få laget et BORD. Vi startet bygging i Januar og huset er ferdig allerede i juni....

Nettopp. Huset vårt startet i oktober og vi flyttet inn i slutten av feb.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå begynner huset å ta form. 

Hvor mye tror dere det huset vil koste dem? Er visst mannen hennes som er med på å bygge det, Hm.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Nå begynner huset å ta form. 

Hvor mye tror dere det huset vil koste dem? Er visst mannen hennes som er med på å bygge det, Hm.. 

Kommer helt an på. Detter er et lite stykke fra lille Ålesund sentrum. Billigere tomter der. Hus i seg selv er jo ikke groteskt dyrt å bygge. I alle fall ikke om man har selvinsats. Men tomter kan bli fryktelig dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huset er snart ferdig og jeg synes det blir flott! 😊 Gleder meg til å se det ferdig 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skorpion89 skrev:

Kommer helt an på. Detter er et lite stykke fra lille Ålesund sentrum. Billigere tomter der. Hus i seg selv er jo ikke groteskt dyrt å bygge. I alle fall ikke om man har selvinsats. Men tomter kan bli fryktelig dyre.

Jeg vet ikke jeg, når jeg ser på materialet, fra vinduene til badinnredning osv, virker såååå dyrt. 

Men det blir nydelig hus da, Lucky her 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sen ve ben skrev:

Jeg vet ikke jeg, når jeg ser på materialet, fra vinduene til badinnredning osv, virker såååå dyrt. 

Men det blir nydelig hus da, Lucky her 😍

Hun har skaffet seg gode avtaler med endel av leverandørene, så hun har vel fått en del rabatter 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde vært så morsomt å kunne lest artikkelen i Sunnmørsposten i dag, men orker ikke å ordne abonnement for det 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal bli salgsDIREKTØR for Eirin Kristiansen. 

Ellers står det at hun er innom "byggplassen" daglig. Kan tenke meg det er slitsomt å være snekker der 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, bipbopalula skrev:

Hun skal bli salgsDIREKTØR for Eirin Kristiansen. 

Ellers står det at hun er innom "byggplassen" daglig. Kan tenke meg det er slitsomt å være snekker der 😅

Var det ikke "salgs direktør" da? Med mellomrom?😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Kristinemarie1989
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...