Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Jeg syns Lise var kjempe søt før, nå syns jeg hun er altfor intens, altfor mye energi og altfor mye skryting av hus, nye teslaen hennes og penger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns Lise var kjempe søt før, nå syns jeg hun er altfor intens, altfor mye energi og altfor mye skryting av hus, nye teslaen hennes og penger. 

Helt enig!! Virker som ho har mista seg sjøl og bakkekontakten en hel del, dessverre. Såg på snap fra bloggere som var på eventet deres, og synes Lise såg utrolig sliten ut.. Brenner sikkert MYE energi på å prøve å holde en fasade som det der..(?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
1 time siden, L´issi skrev:

Er det noen her som skal være med på GetForeverFit 2016? 

Definitivt ikke. :)
For det første er jeg så lei av å bli påtrykket de Forevergreien over alt på facebook og insta - og for det andre har jeg ineg tro på kjappe kurer for å gå ned i vekt. Trenger man vektnedgang er livsstilsendring nødvendig. ellers kommer kg'ene bare tilbake. :)
(Da antar jeg at det handler om vektnedgang siden det er delvis poenget i hvert fall med de der C9greiene......)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten ikke noe rart folk går ned og mister cm på det der C9 greiene.

Hadde en kollega som gjorde det og han spiste jo knapt de 9 dagene.....tipper det kommer rimelig raskt på igjen om man går tilbake til det samme gamle etterpå ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest L´issi
Den 8.1.2016 at 14.47, *Emma* skrev:

Det er forresten ikke noe rart folk går ned og mister cm på det der C9 greiene.

Hadde en kollega som gjorde det og han spiste jo knapt de 9 dagene.....tipper det kommer rimelig raskt på igjen om man går tilbake til det samme gamle etterpå ;)

Ja, hadde vel heller holdt meg til normal mat og riktig trening =) Vurderte en stund å prøve, siden det var så uhemmet skryt av dette på facebook - men såg ingen hensikt egentlig da det ikke finnes noen "mirakelkur".. 

Men undrer meg fremdeles på hvordan det er mulig å tjene så mye penger på dette her hvis det ikke er pyramide ( som jeg så Lise skrev) 
Hun shopper jo i dyre dommer så og si hver dag... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
Den 28. mars 2016 at 22.58, najjan10 skrev:

Slagordet deres er jo 'fake it till you make it'... 

Mye av forevertullet er blitt slette på instagrammen hennes, mistet en del følgere og ser hun er lite aktiv på snap. Hun skulle jo så svært til sør-Afrika, sponset og lommepenger, i morgen.... Blir det noe av?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. april 2016 at 19.04, Skorpion89 skrev:

Mye av forevertullet er blitt slette på instagrammen hennes, mistet en del følgere og ser hun er lite aktiv på snap. Hun skulle jo så svært til sør-Afrika, sponset og lommepenger, i morgen.... Blir det noe av?

Hun er vertfall ikke med i den facebookgruppa til ForeverLiving, og det synes jeg er merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er visst selvstendig for zinzino nå... Hvis man googler "lise valø zinzino" så dukker det opp et innlegg hvor hun har forklart hva som har skjedd... Merkelige greier...

Endret av simega
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
3 minutter siden, rock&republic skrev:

Og nå er hun igang igjen-større skrytepave har jeg aldri vært borti. 

Hva nå? Sluttet å følge på snap. Hun skulle jo ha evig stort hus, men nå er det jo lagt inn 2 leiligheter i underetasjen. Wonder why.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Skorpion89 skrev:

Hva nå? Sluttet å følge på snap. Hun skulle jo ha evig stort hus, men nå er det jo lagt inn 2 leiligheter i underetasjen. Wonder why.

2 leil? Det har jeg ikke fått med meg. Hun legger stadig ut hvor stort huset er, hvor mange kjøkken, bad etc. Og hun har inngått samarbeid med Kvik, vil det si de sponser henne? Sånn som hun holder på virker det mot sin hensikt for Kvik. Kommer aldri til å handle der om de er så desperate at de sponser henne

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, rock&republic skrev:

2 leil? Det har jeg ikke fått med meg. Hun legger stadig ut hvor stort huset er, hvor mange kjøkken, bad etc. Og hun har inngått samarbeid med Kvik, vil det si de sponser henne? Sånn som hun holder på virker det mot sin hensikt for Kvik. Kommer aldri til å handle der om de er så desperate at de sponser henne

Står det på insta vertfall. Måtte vel til med utleiedeler siden det ble dyrt. Kommer ikke til å handle med kvik selv, når de bruker sånne personer til å promotere seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skorpion89 skrev:

Står det på insta vertfall. Måtte vel til med utleiedeler siden det ble dyrt. Kommer ikke til å handle med kvik selv, når de bruker sånne personer til å promotere seg selv.

Bildet med teksten er slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, rock&republic skrev:

2 leil? Det har jeg ikke fått med meg. Hun legger stadig ut hvor stort huset er, hvor mange kjøkken, bad etc. Og hun har inngått samarbeid med Kvik, vil det si de sponser henne? Sånn som hun holder på virker det mot sin hensikt for Kvik. Kommer aldri til å handle der om de er så desperate at de sponser henne

 

3 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Står det på insta vertfall. Måtte vel til med utleiedeler siden det ble dyrt. Kommer ikke til å handle med kvik selv, når de bruker sånne personer til å promotere seg selv.

Var synd det der pga Kvik har faktisk en del fine kjøkkenløsninger, men hvis de også går i harrysporet om å sponse slike kjerringer så må vi andre bare velge andre kjøkkenprodusenter pga vi kan ikke støtte under galskapen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig - jeg kommer aldri til å kjøpe noe der igjen. Nekter å være med på å betale for Lises stormannsgalskap

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...