Gå til innhold

Lise Valø


Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har verken hørt om Lise Valø, Vita Liberata, Forever living eller argi...

 

Er dette noe jeg burde ha fått med meg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, den er grei.

 

Nå har jeg googlet henne og den eneste informasjonen jeg fikk var at hun er BikBok sjef i Ålesund, venninne med en blogger og lidenskapelig opptatt av interiør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fulgte henne på insta før, men gikk lei.

Hun legger ut de samme bildene om igjen og om igjen....

I tillegg irriterte jeg meg grønn på at hun tagget alle bildene sine med #likeforlike når hun ikke liker andres bilder tilbake?! Hva er vitsen da?

(Jeg liker aldri bilder for å få likes tilbake. Jeg vil at folk skal trykke liker på bildene mine fordi de liker dem -ikke som en gjentjeneste fordi jeg likte deres bilder. Men hvorfor bruke tag'en om man ikke skal følge opp?! Bare dropp den da.)

Endret av *Emma*
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På instagram la hun tidligere ut et bilde av at hun hadde tjent 130k i august, for nå å legge ut en story om at hun allerede har knust hennes personlige rekord og forrige mnd. Money talks... 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På instagram la hun tidligere ut et bilde av at hun hadde tjent 130k i august, for nå å legge ut en story om at hun allerede har knust hennes personlige rekord og forrige mnd. Money talks... 

 

 

Jeg er vel mer interessert i å vite hva pengene skal brukes på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel mer interessert i å vite hva pengene skal brukes på.

Synes det er ganske sykt å tjene så masse penger på så kort tid på "SLIKE" produkter.. Lurer på hva folk tenker med?

Med produktene så mener jeg de hun kvar bidige dag legger ut på snap: "2 glass med Argi HVER morgen, forever Lean tabletter, shotter med Aloe vera gel og wrappinga -ikke en dag uten!!! Vil du ha overskudd og energi i hverdagen? Bli med i MITT team" (...) altsåå.. Hvor lettlurte er folk? Hun virker som en skjønn og energisk jente, men i rest my case: money talks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja hun er dessverre blitt en levende reklame og det holder nå! Så bra blir man ikke med litt pulver :-P

Eg fatte det rett og slett bare ikke.. Spesielt om man ser på siste bilde på instagram med bonusene? Og at hun tjener over 100k i mnd på de produktene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er dessverre blitt en levende reklame og det holder nå! Så bra blir man ikke med litt pulver :-P

Hele opplegget virker litt snuskete. Er det en form for pyramide virksomhet eller noe slikt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2015 den 16.11, 1990modell skrev:

Da var bildet der det sto hvor mye man kunne tjene borte.. Haha så var det kanskje ikke helt sant ;)

Endret av L´issi
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...