Ayesh Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Hei Venter på mensen. Er på dag 32 i dag. Jeg har begynt å få utflod som ligner på vått papir. Hva kan det være? Det klør ikke. Utfloden har hvit farge
Million Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Soppinfeksjon. Hør om råd til behandling på apoteket.
Ayesh Skrevet 17. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2015 Soppinfeksjon. Hør om råd til behandling på apoteket. Burde jeg da ikke ha tynn flytende gul utflod? Som også klør. Jeg har hatt soppinfeksjon før så vet hvordan det føles. Det er ikke den samme følelsen. Det kommer ingen ting i trusa. Utflod som ligner på vått papir kommer kun når jeg tørker meg
Screamsilence24 Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 ^^ Soppinfeksjon har en cottage cheese lignende utflod og ville både klødd evnt svidd.. Slik melkehvit eller blank utflod er vanlig når man er gravid Har du tatt test?
Ayesh Skrevet 17. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2015 ^^ Soppinfeksjon har en cottage cheese lignende utflod og ville både klødd evnt svidd.. Slik melkehvit eller blank utflod er vanlig når man er gravid Har du tatt test? Takk for at du svarte :-) Jeg skal teste i morgen :-O HÅPERRRRRR at jeg er gravid!!!!! Var hos gynekolog han sa at jeg hadde eggløsning for 17-18 dager siden. Og slimhinnen ser også ganske tykk ut. Så mensen burde ha kommet nå. Men det kommer bare hvit utflod som ligner på vått papir Ts
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 ^^ Soppinfeksjon har en cottage cheese lignende utflod og ville både klødd evnt svidd..Slik melkehvit eller blank utflod er vanlig når man er gravid Har du tatt test? MÅ ikke være kløe og cottage cheese utflod for å ha en kraftig soppinfeksjon nei.Anonymous poster hash: f11e1...2e1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #10 Skrevet 18. september 2015 Hei Venter på mensen. Er på dag 32 i dag. Jeg har begynt å få utflod som ligner på vått papir. Hva kan det være? Det klør ikke. Utfloden har hvit farge Sikker på du ikke har tørka deg litt for hardt og litt for mye a?? Så papiret henger igjen......😝Anonymous poster hash: d9a45...26f
Ayesh Skrevet 18. september 2015 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2015 Sikker på du ikke har tørka deg litt for hardt og litt for mye a?? Så papiret henger igjen......😝Anonymous poster hash: d9a45...26f Neii gjorde ikke det 😢😢😢😢
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 Jeg hadde sopp kun med sånn utflod og ingen kløe.Anonymous poster hash: 91fbb...aa3
Ayesh Skrevet 19. september 2015 Forfatter #13 Skrevet 19. september 2015 Jeg hadde sopp kun med sånn utflod og ingen kløe.Anonymous poster hash: 91fbb...aa3 Kan den gjøre at mensen blir forsinket?
Lilla-dings Skrevet 19. september 2015 #14 Skrevet 19. september 2015 Vått papir som i.... kornete/klumpete?
Ayesh Skrevet 19. september 2015 Forfatter #15 Skrevet 19. september 2015 Vått papir som i.... kornete/klumpete? Ja riktig klumpete. Vet du hva det kan være?
Lilla-dings Skrevet 20. september 2015 #16 Skrevet 20. september 2015 Ja riktig klumpete. Vet du hva det kan være? Kanskje en soppinfeksjon...? Har selv hatt det en gang, og da var endret utflod stadiumet før svie og kløe.
mintgrønn Skrevet 20. september 2015 #17 Skrevet 20. september 2015 syns det høres veldig soppinfeksjonsaktig ut. tror ikke det alltid trenger å klø, og det evt begynne å klø senere også hvis ikke du begynner å behandle det med en gang.
Ayesh Skrevet 20. september 2015 Forfatter #18 Skrevet 20. september 2015 Ok. Men kan mensen bli forsinket av sopp infeksjon? Nå er jeg på dag 36 og ingen tegn til mens
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #19 Skrevet 20. september 2015 Ok. Men kan mensen bli forsinket av sopp infeksjon? Nå er jeg på dag 36 og ingen tegn til mens Nei, mensen blir ikke forsinket av soppinfeksjon. Men mensen kan være forsinket uten at det ligger noen årsaker bak. Har du fått negativ test så er den nok negativ. Mensen kan henge seg opp hvis du har et sterkt barneønske og fokuserer/henger deg veldig opp i det. Anonymous poster hash: 2a517...756
Ayesh Skrevet 21. september 2015 Forfatter #20 Skrevet 21. september 2015 Nei, mensen blir ikke forsinket av soppinfeksjon. Men mensen kan være forsinket uten at det ligger noen årsaker bak. Har du fått negativ test så er den nok negativ. Mensen kan henge seg opp hvis du har et sterkt barneønske og fokuserer/henger deg veldig opp i det. Anonymous poster hash: 2a517...756 Det er helt sant det du sier. Men jeg venter på mensen. Så en ny prøve periode kan starte. Jeg hadde eggløsning 2 sep. Har vært hos gyn han har bekreftet at jeg har hatt eggløsning og at slimhinnen er veldig tykk. Skjønner ikke hvorfor mensen ikke kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå