Gå til innhold

ultrasvak strek, haugevis av symptomer! *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser ultrasvak strek?

Har så mange symtomer. 
Hadde mens på denne datoen i forrige måned. men vet at EL var litt sen, så har nok ikke evt mensen før til lørdag eller søndag.
Er sinnsykt kvalm, skikkelige mensensmerter (hatt i 4 dager uten mens, eller tegn til den)
Følsom, uro i kroppen, vondt nederst i magen, ømme nipler, tisser ofte.
Hva tror dere?

post-81323-0-61499200-1442404314_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ingen strek. Men det er kanskje lettere å se i vikrleigheten :)

Lykke til! 

Anonymous poster hash: d4a70...e71
Skrevet

Jeg ser ingenting. Ta en ny på mandag? :)

Tenker jeg skal ta en hver eneste dag frem til jeg evt får mens :fnise:

Skrevet

Jeg ser en svak, svak strek, men vanskelig å si.Test igjen imorgen du :-).

Skrevet

Jeg ser en svak, svak strek, men vanskelig å si.Test igjen imorgen du :-).

Kan den bli tydeligere så fort? Hadde vært toppen i såfall! :)

Skrevet (endret)

Ser fkrysset. Det skal i hvert fall bli synligere om to dager da hcg fordobler seg ila to dager ca.

Endret av Enamorada
Skrevet

Kan den bli tydeligere så fort? Hadde vært toppen i såfall! :)

Vet ikke hvilke tester du har, men jeg hadde billigstrimler som så ut omtrent som din. Litt sterkere neste dag og positiv cb digital :-) er nok lurest å vente noen dager, men jeg hadde ikke klart det :P

Skrevet

Evaporated (eller hvordan pokker det skrives) line. Et gjenskinn av der streken skulle ha vert som kommer frem når testen tørker.

Anonymous poster hash: 54627...d72

Skrevet

Streken kom innen 3 min :-)

• Liker 1
Skrevet

Streken kom innen 3 min :-)

Ser streken. Spenende å se resultatet fra i dag.

Skrevet

CB blir slik også når man ikke er gravid. Bare sånn for å ikke gi deg falske forhåpninger. Test igjen når mensen skulle vært her.

Skrevet

Ultrasvak strek idag også, med a1 test. negatvi cb digital.
Brennende smerte i livmora. merkelig?! 
Kan legen se om det er noe om jeg ringer og hører om jeg kan komme for en urinprøve?

Gjest Badebuksa
Skrevet

Nei, du må ta en blodprøve som viser om hcg er over 5 :) er den det, er du gravid.

Skrevet

Nei, du må ta en blodprøve som viser om hcg er over 5 :) er den det, er du gravid.

Men legen min har ikke muligheten til å se på hch. Det sendes til lab og tar evigheter :(

Gjest Badebuksa
Skrevet

Men legen min har ikke muligheten til å se på hch. Det sendes til lab og tar evigheter :(

Det tar ikke evigheter, det tar et par dager. Hvis du akkurat er befruktet er hcg for lav til å vises i urin, og urinprøven du tar hos legen er akkurat den samme som du tar hjemme, så det er en bortkastet tur.

Skrevet

Det tar ikke evigheter, det tar et par dager. Hvis du akkurat er befruktet er hcg for lav til å vises i urin, og urinprøven du tar hos legen er akkurat den samme som du tar hjemme, så det er en bortkastet tur.

Tatt blodprøve hos Fürst nå. Får svar i morgen. Det burde vel være mulig å se hcg evt nå? 10 dpo? Har jo hatt ultrasvakte tester, tenkte jeg på :)

Gjest Badebuksa
Skrevet

Tatt blodprøve hos Fürst nå. Får svar i morgen. Det burde vel være mulig å se hcg evt nå? 10 dpo? Har jo hatt ultrasvakte tester, tenkte jeg på :)

Absolutt. Vet om flere med "positiv hcg" (og sikker eggl ) så tidlig som 7 dpo.
Skrevet

Absolutt. Vet om flere med "positiv hcg" (og sikker eggl ) så tidlig som 7 dpo.

Tusen takk for svar. Holder dere oppdatert. Tenkte å ta en vanlig test i morgen tidlig også :) 

Fikk "ikke gravid" på cb digital, men gærne meg demonterte hele greia for å se på stripsen. 

Så vidt jeg har skjønt er det en sensitiv og en mindre sensitiv strips i den (?). Hvorvidt dette stemmer eller ikke, er jeg neimen ikke sikker på. Men det var hvertfall 2 streker på den ene, og en på den andre. På den med to streker var det 1 sterk (kontrollstrek?), og en litt svakere.

Vet du noe om dette? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...