maid Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Noen som ser ultrasvak strek? Har så mange symtomer. Hadde mens på denne datoen i forrige måned. men vet at EL var litt sen, så har nok ikke evt mensen før til lørdag eller søndag. Er sinnsykt kvalm, skikkelige mensensmerter (hatt i 4 dager uten mens, eller tegn til den) Følsom, uro i kroppen, vondt nederst i magen, ømme nipler, tisser ofte. Hva tror dere?
Gjest Dwight Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Jeg ser ingenting. Ta en ny på mandag?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Jeg ser ingen strek. Men det er kanskje lettere å se i vikrleigheten Lykke til! Anonymous poster hash: d4a70...e71
maid Skrevet 16. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2015 Jeg ser ingenting. Ta en ny på mandag? Tenker jeg skal ta en hver eneste dag frem til jeg evt får mens
neon_sun Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Jeg ser en svak, svak strek, men vanskelig å si.Test igjen imorgen du :-).
maid Skrevet 16. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2015 Jeg ser en svak, svak strek, men vanskelig å si.Test igjen imorgen du :-). Kan den bli tydeligere så fort? Hadde vært toppen i såfall!
Enamorada Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 (endret) Ser fkrysset. Det skal i hvert fall bli synligere om to dager da hcg fordobler seg ila to dager ca. Endret 17. september 2015 av Enamorada
neon_sun Skrevet 16. september 2015 #9 Skrevet 16. september 2015 Kan den bli tydeligere så fort? Hadde vært toppen i såfall! Vet ikke hvilke tester du har, men jeg hadde billigstrimler som så ut omtrent som din. Litt sterkere neste dag og positiv cb digital :-) er nok lurest å vente noen dager, men jeg hadde ikke klart det
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #10 Skrevet 16. september 2015 Evaporated (eller hvordan pokker det skrives) line. Et gjenskinn av der streken skulle ha vert som kommer frem når testen tørker. Anonymous poster hash: 54627...d72
maid Skrevet 16. september 2015 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2015 Streken kom innen 3 min :-) 1
Enamorada Skrevet 17. september 2015 #12 Skrevet 17. september 2015 Streken kom innen 3 min :-) Ser streken. Spenende å se resultatet fra i dag.
Silfen Skrevet 17. september 2015 #13 Skrevet 17. september 2015 CB blir slik også når man ikke er gravid. Bare sånn for å ikke gi deg falske forhåpninger. Test igjen når mensen skulle vært her.
maid Skrevet 17. september 2015 Forfatter #14 Skrevet 17. september 2015 Ultrasvak strek idag også, med a1 test. negatvi cb digital. Brennende smerte i livmora. merkelig?! Kan legen se om det er noe om jeg ringer og hører om jeg kan komme for en urinprøve?
Gjest Badebuksa Skrevet 17. september 2015 #15 Skrevet 17. september 2015 Nei, du må ta en blodprøve som viser om hcg er over 5 er den det, er du gravid.
maid Skrevet 17. september 2015 Forfatter #16 Skrevet 17. september 2015 Nei, du må ta en blodprøve som viser om hcg er over 5 er den det, er du gravid. Men legen min har ikke muligheten til å se på hch. Det sendes til lab og tar evigheter
Gjest Badebuksa Skrevet 17. september 2015 #17 Skrevet 17. september 2015 Men legen min har ikke muligheten til å se på hch. Det sendes til lab og tar evigheter Det tar ikke evigheter, det tar et par dager. Hvis du akkurat er befruktet er hcg for lav til å vises i urin, og urinprøven du tar hos legen er akkurat den samme som du tar hjemme, så det er en bortkastet tur.
maid Skrevet 17. september 2015 Forfatter #18 Skrevet 17. september 2015 Det tar ikke evigheter, det tar et par dager. Hvis du akkurat er befruktet er hcg for lav til å vises i urin, og urinprøven du tar hos legen er akkurat den samme som du tar hjemme, så det er en bortkastet tur. Tatt blodprøve hos Fürst nå. Får svar i morgen. Det burde vel være mulig å se hcg evt nå? 10 dpo? Har jo hatt ultrasvakte tester, tenkte jeg på
Gjest Badebuksa Skrevet 17. september 2015 #19 Skrevet 17. september 2015 Tatt blodprøve hos Fürst nå. Får svar i morgen. Det burde vel være mulig å se hcg evt nå? 10 dpo? Har jo hatt ultrasvakte tester, tenkte jeg på Absolutt. Vet om flere med "positiv hcg" (og sikker eggl ) så tidlig som 7 dpo.
maid Skrevet 17. september 2015 Forfatter #20 Skrevet 17. september 2015 Absolutt. Vet om flere med "positiv hcg" (og sikker eggl ) så tidlig som 7 dpo. Tusen takk for svar. Holder dere oppdatert. Tenkte å ta en vanlig test i morgen tidlig også Fikk "ikke gravid" på cb digital, men gærne meg demonterte hele greia for å se på stripsen. Så vidt jeg har skjønt er det en sensitiv og en mindre sensitiv strips i den (?). Hvorvidt dette stemmer eller ikke, er jeg neimen ikke sikker på. Men det var hvertfall 2 streker på den ene, og en på den andre. På den med to streker var det 1 sterk (kontrollstrek?), og en litt svakere. Vet du noe om dette? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå