AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Sørger du for å vøre i god form når du prøver? Synes alle er hysteriske på å spise riktig og ikke drikke kaffe og bruker masse penger på kosttilskudd. Men så dropper de trening, som faktisk er noe av det aller viktigste. Anonymous poster hash: 92471...6f4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Jeg tar kosttilskuddet gravid. Det gjorde jeg også i siste svangerskap og jeg hadde kjempefine prøver, mens jeg før alltid har manglet feks jern. Jeg trener forsi jeg har mye vond rygg pga prolaps. Og jeg spiser riktig og lite sukker da. Ikke fordi jeg er fanatisk, men fordi det ble pga feil trodd jeg hadde svangerskapsfiabetes og jeg fikk da høre mye om dette, og at kroppen faktisk er mer sensitiv for sukker og at den ikke klarer å håndtere sukker like bra som før graviditet (beklager dårlig forklaring, men husker ikke helt hva hun sa da det er 4 år siden). Så etter dette har jeg faktisk litt respekt for sukker, selv da det ble oppklart misforståelsen og det viste seg at prøvene mine faktisk var veldig fine. Anonymous poster hash: db5f3...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå