Gå til innhold

Hvordan var første mens etter SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde SA i uke 7+1.

Brukte el-tester og fant EL til vanlig tid, men 11 dager senere (ikke 14 som vanlig) begynte mensen. Jeg tror i alle fall det er det.

Vanligvis, så spotter jeg noen timer i forveien som et varsel og så kommer store blødninger de første to dagene og avtar i løpet av neste 3 dagene.

Nå etter SA har jeg bare gammelt brunsvart blod som kommer i små mengder. Noen ganger bun-rød når jeg tørker meg. Det er snakk om kanskje 1-2 spiseskjeer i løpet av 24 timer. Rart. Kan det være kraftig spotting og at mensen kommer nå i ettertid? Hvordan var deres første mens etter SA?

Anonymous poster hash: 8f369...a6a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være mye hormonkluss som forårsaker blødninger man ikke er"vant til". Kanskje du fortsatt hadde litt rester som kroppen kvitter seg med nå. Brunt blod betyr gammelt blod, uten at det har så mye å si for spørsmålet ditt :P

Min menstruasjon kom 6 uker etter s-a og den var kraftig og vondere enn vanlig. Kan godt hende du blir å småblø i noen uker frem til mensturasjonen kommer, ikke uvanlig det. Men blir det store blødninger over lengre tid må du jo kontakte lege :)

Lykke til videre :)

Anonymous poster hash: 0eb8e...0cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...