AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Jeg tok urinprøve hos legen samme dag som jeg fikk svaaak positiv g. test. Prøven hos legen var negativ. Nå er jeg forvirra? Jeg har tatt enda en test nå som viser veldig svakt positiv. Noen som har noen erfaringer med det? Anonymous poster hash: f6b95...2b8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 samme skjedde meg. billigtestene og det samme med clear blue. ikke gravid:/Anonymous poster hash: bb995...aee
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Det kan jo være at urinen din var for utvannet, særlig hvis det var tidlig for test(om testen du tok selv var svaaak så kan det jo tyde på det.) Du får fortsette å teste på morgenurin og se om den blir sterkere. Hvor er du i syklusen, når venter du mens? Anonymous poster hash: b3fbd...8ef
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 Det kan jo være at urinen din var for utvannet, særlig hvis det var tidlig for test(om testen du tok selv var svaaak så kan det jo tyde på det.) Du får fortsette å teste på morgenurin og se om den blir sterkere. Hvor er du i syklusen, når venter du mens? Anonymous poster hash: b3fbd...8ef Ja, der sier du noe. Det tenkte jeg ikke over Jeg venter mensen i dag (er på dag 27) Har ikke fått noen antydning til "spotting", for å gå litt i detaljer så oppdaget jeg slimete utflod i dag. Litt som eggløsning-utflod muligens? Har ikke testet noe i dag. Huff, dette er frustrerende… hehe Anonymous poster hash: f6b95...2b8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 Ja, der sier du noe. Det tenkte jeg ikke over Jeg venter mensen i dag (er på dag 27) Har ikke fått noen antydning til "spotting", for å gå litt i detaljer så oppdaget jeg slimete utflod i dag. Litt som eggløsning-utflod muligens? Har ikke testet noe i dag. Huff, dette er frustrerende… heheAnonymous poster hash: f6b95...2b8 Test idag, om du tester positivt så er du jo sikker Anonymous poster hash: 67e5f...ee2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå