AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Hei! Jeg er helt ny her.. Er ca 11 dpo (tror jeg), og testet for første gang i dag med en svak (rosa) strek. (Klarte ikke vente lenger..) Men nå har jeg både mensmurringer og menssmerter. Ikke kjempevondt, men nokså ubehagelig. Redd! Har hatt litt 'menssmerter' og murringer siden 5 dpo, men nå er det blitt mer tydelig.. Er det noen som har opplev noe lignende? Setter stor pris på svar, blir så nervøs! Anonymous poster hash: d48c0...c1f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Det er helt normalt med menssmerter/murringer ved tidlig graviditet. Det hadde jeg også Det betyr bare at livmoren strekker seg. Anonymous poster hash: 9e1cf...8e4
Sommerfuglsol Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 (endret) Det er helt normalt med menssmerter/murringer ved tidlig graviditet. Det hadde jeg også Det betyr bare at livmoren strekker seg. Anonymous poster hash: 9e1cf...8e4 Endret 10. september 2015 av Sommerfuglsol
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Jeg lurer også på dette! Jeg er faktisk bare 2-3 dager dpo men har kjent litt murringer i nedre mageregion. Har aldri vært plaget med menssmerter, annet enn et stikk her og der de første dagene. I det siste har jeg noen ganger kjent el (tror jeg). Jeg hadde i alle fall denne følelsen for en 2-4 dager siden. Jeg og mannen begynte å prøve først de siste dagene, men har aldri vært borti murring/smerter der innimellom el og mensen før. Kan man virkelig kjenne noe så tidlig? Eller burde jeg bekymre meg for cyster? Anonymous poster hash: 74aaf...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå