Gjest trenoman Skrevet 18. september 2004 #1 Del Skrevet 18. september 2004 Det er blitt mer fokus på en kvinnes vagina. Nå går det ann å skjønnhetsoperere den til og med! Det er mye snakk om at den må være "trang nok" (ref: "tamponger gjør deg vid"-innlegget her på kvinneguiden). Ny forskning (se NRK "puls")viser at man kan lette fødselen betydelig ved å trene underlivsmusklene sine i forkant. Leger anbefaler å trene underlivsmusklene for å forebygge inkontinens, som er vanlig hos eldre kvinner, og etter en fødsel. Dessuten så kan muskelene trenes opp, slik at man blir trangere i kjeden, noe som kan øke nytelsen ved samleie. Personlig så er jeg ikke så flink til å trene underlivsmusklene mine, som jeg kunne ønske (dvs daglig). Men jeg får tid til knipeøvelser på ukentlig basis, og etter at jeg begynte å trene, har både jeg og kjæresten min fått økt nytelse i sengen Jeg er 25 og har ikke født barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #2 Del Skrevet 18. september 2004 Hvor er alternativet "nei"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #3 Del Skrevet 18. september 2004 oopps - alternativet nei kom ikke med på innlegget, jeg har lagt ut innlegget på nytt! Dessverre får jeg ikke slettet denne første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. september 2004 #4 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg tenkte akkurat det samme! "Hvor er nei?" Hehe, godt å se jeg ikke er alene, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 18. september 2004 #5 Del Skrevet 18. september 2004 Og jeg som forvirret meg inn hit for å svare på spørsmålet "trenger du vaginaen din?" :oops: Må nok få meg nye lesebriller Og for ordens skyld - jeg hadde tenkt å svare ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 18. september 2004 #6 Del Skrevet 18. september 2004 Og jeg som forvirret meg inn hit for å svare på spørsmålet "trenger du vaginaen din?" :oops: Må nok få meg nye lesebriller Og for ordens skyld - jeg hadde tenkt å svare ja uff fint jeg ikke er den eneste som leser feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 18. september 2004 #7 Del Skrevet 18. september 2004 uff fint jeg ikke er den eneste som leser feil He-he. Bra at jeg leste riktig da, ettersom jeg så etter alternativ "nei". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 18. september 2004 #8 Del Skrevet 18. september 2004 He-he. Bra at jeg leste riktig da, ettersom jeg spurte etter alternativ "nei". ja. Trenger du vaginaen din? - neih hakke no behov for den du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 18. september 2004 #9 Del Skrevet 18. september 2004 Nei, hva skal man med den?Vet at tråden er "ødelagt" med snikk-snakk nå, men det er jo allerede laget en annen tråd med samme spørsmål bare med alternativet "nei". Og nå har jeg allerede fått pepper i dag for at jeg sier for mye fra til moderatorene om ting som bør flyttes, så jeg gjør det ikke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 18. september 2004 #10 Del Skrevet 18. september 2004 Nei, hva skal man med den?Vet at tråden er "ødelagt" med snikk-snakk nå, men det er jo allerede laget en annen tråd med samme spørsmål bare med alternativet "nei". ikke "ødelagt" men piffet opp / avsporet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 18. september 2004 #11 Del Skrevet 18. september 2004 Ettersom det er snakk om vaginaer vi muligens trenger kaller vi det piffet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. september 2004 #12 Del Skrevet 18. september 2004 Kanskje på tide å tilstå at jeg også først leste "trenger" og ikke "trener"... Hehe, tråden piffet jo opp KG da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkeyfairy Skrevet 18. september 2004 #13 Del Skrevet 18. september 2004 Onanerer, så det kan jo kalles for en slags trening. Men pleier ikke ta øvelser, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. september 2004 #14 Del Skrevet 18. september 2004 Da tror jeg de fleste trener... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkeyfairy Skrevet 18. september 2004 #15 Del Skrevet 18. september 2004 Da tror jeg de fleste trener... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå