Gå til innhold

trener du vaginaen din?

Gjest anonym

trener du vaginaen din?  

1. 1. trener du vaginaen din?

• ja, hver dag
      0
    • ja,hver uke
      2

Anbefalte innlegg

Det er blitt mer fokus på en kvinnes vagina. Nå går det ann å skjønnhetsoperere den til og med! Det er mye snakk om at den må være "trang nok" (ref: "tamponger gjør deg vid"-innlegget her på kvinneguiden). Ny forskning (se NRK "puls")viser at man kan lette fødselen betydelig ved å trene underlivsmusklene sine i forkant.

Leger anbefaler å trene underlivsmusklene for å forebygge inkontinens, som er vanlig hos eldre kvinner, og etter en fødsel.

Dessuten så kan muskelene trenes opp, slik at man blir trangere i kjeden, noe som kan øke nytelsen ved samleie.

Personlig så er jeg ikke så flink til å trene underlivsmusklene mine, som jeg kunne ønske (dvs daglig). Men jeg får tid til knipeøvelser på ukentlig basis, og etter at jeg begynte å trene, har både jeg og kjæresten min fått økt nytelse i sengen :wink: Jeg er 25 og har ikke født barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

oopps - alternativet nei kom ikke med på innlegget, jeg har lagt ut innlegget på nytt!

Dessverre får jeg ikke slettet denne første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som forvirret meg inn hit for å svare på spørsmålet "trenger du vaginaen din?" :oops: :ler: Må nok få meg nye lesebriller :wink:

Og for ordens skyld - jeg hadde tenkt å svare ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som forvirret meg inn hit for å svare på spørsmålet "trenger du vaginaen din?"  :oops:  :ler: Må nok få meg nye lesebriller  :wink:  

Og for ordens skyld - jeg hadde tenkt å svare ja  :ler:

:ler: uff fint jeg ikke er den eneste som leser feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hva skal man med den?Vet at tråden er "ødelagt" med snikk-snakk nå, men det er jo allerede laget en annen tråd med samme spørsmål bare med alternativet "nei". Og nå har jeg allerede fått pepper i dag for at jeg sier for mye fra til moderatorene om ting som bør flyttes, så jeg gjør det ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva skal man med den?Vet at tråden er "ødelagt" med snikk-snakk nå, men det er jo allerede laget en annen tråd med samme spørsmål bare med alternativet "nei".

ikke "ødelagt" men piffet opp / avsporet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...