Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei- er det flere prøvere her? 😉 Er rundt eggløsningsperioden- måtte de neste 2 ukene gå sabla fort.

Dette blir så fall vårt 2 barn, men første gang vi er prøvere:) Vår 1 skatt var ikke helt planlagt, men veeeeldig ønsket 💙

Så spennende- men litt stressende også 😉 kjøpt eggløsningstester, men blir ikke helt klok( Clearblue) synes den gir litt forskjellige svar - på morgen positiv, så negativ kveld, for så positiv på morgenen igjen.

😳noen erfaring med CB?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei- er det flere prøvere her? Er rundt eggløsningsperioden- måtte de neste 2 ukene gå sabla fort.

Dette blir så fall vårt 2 barn, men første gang vi er prøvere:) Vår 1 skatt var ikke helt planlagt, men veeeeldig ønsket

Så spennende- men litt stressende også kjøpt eggløsningstester, men blir ikke helt klok( Clearblue) synes den gir litt forskjellige svar - på morgen positiv, så negativ kveld, for så positiv på morgenen igjen.

noen erfaring med CB?

Hei, ja vi er også prøvere. :) Det finnes forresten en egen tråd, Prøvere 2015, hvis du vil ha kontakt med enda flere. :P

Jeg tar ikke eggløsningstester, har så regelmessige sykluser at jeg føler ikke jeg trenger det, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Eneste jeg har fått med meg er at teststreken skal være like sterk som kontrollstreken? Til forskjell fra g-tester altså. Men ikke stol på meg der. :) 

Skrevet

Vi prøver på vårt 1. barn, og er midt i eggløsninga nå (ifølge el.tester) 😊 så helt enig med deg, måtte de to neste ukene gå fort!

Kjenner stikkinger i området rundt høyre eggstokk, å har meeget ømme brystvorter (noe som jeg som regel har ved eggløsning) å vondt i den ENE puppen, heheh 😅 om dette er tegn på eggløsning eller graviditet vet ikke jeg...

Lykke til ivertfall, jeg skal håpe for begge to 😊💐

Skrevet

Jeg bruker foresten el.tester fra sikkertsvar.no. Så har desverre ikke noen erfaringer med CB 😔

Skrevet

Tusen takk for tipset Åselin- da flytter jeg meg over dit 😁 er kliss ny her så litt uerfaren!

Luring- det er så syyyykt spennende. Har hatt murring nederst i magen- vært litt bomull i hodet og ikke minst sykt trøtt. Vanskelig å si om det er reelt, eller om det er innbilt svangerskap 😝😝 puppene er foreløpig følelsesløse 😁 men krysser alt jeg kan- utenom på kveldstid 😎😁😆😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...