Gå til innhold

Negativ test to dager før forventet mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å fortsatt være gravid? Det var ingen skyggestreker eller noen tegn. Jeg bare lurer :-)

Anonymous poster hash: 419ed...3a6
Videoannonse
Annonse
Gjest tenalady
Skrevet

Er det mulig å fortsatt være gravid? Det var ingen skyggestreker eller noen tegn. Jeg bare lurer :-)

er i samme båt selv, så følger med her! 

Skrevet

Og jeg lurer på når det tidligste man kan teste? Klarer ikke vente 11 dager til.. Hehe

Skrevet

Det er mulig da noen produserer hcg sent, men de fleste får korrekt svar dersom testen er tatt riktig så nær ikm.

Anonymous poster hash: cc4e0...fca

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg fikk negativ test en dag før ikm, og deretter positiv test dagen etter ikm. Så det er enda håp for deg 😊 lykke til

Endret av Lindasofie
Skrevet

Jeg fikk negativ test en dag før ikm, og deretter positiv test dagen etter ikm. Så det er enda håp for deg lykke til

Så dt kan skje ja?! Tusen takk, det var hyggelig å vite. Skal ikke håpe for mye :)

Har murringer og puppene er litt såre, men absolutt ingen spotting/tegn til mens. Pleier alltid å spotte i flere dager som regel. (Som er i morgen, i følge kalenderen min)…….

-TS

Skrevet

Ja, det skal vel gå an. Det står vel på testene og, at det er først etter IKM at de er helt sikre?

Skrevet

tvilsomt at du er gravid ja

Anonymous poster hash: d1b4c...6e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...