Gå til innhold

Er foreldre egoistiske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de velger spesielle navn som Donald og Bear, tenker de på hvordan livet dems vil bli senere?

Anonymous poster hash: 92638...ece
Videoannonse
Annonse
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Regner ikke akkurat det som egoisme?

Skrevet

Jeg så en reportasje om det på nyhetene

Skrevet

Unger i dag skal ha så spesielle navn som overhodet  mulig. For eksempel Aiden Emilio eller Leonard Michaelo.

Hva skjedde egentlig med fine, enkle navn som for eksempel Julie, Randi, Hilde, Sofia eller Gunnar?

Anonymous poster hash: bdce0...216
Skrevet

Eller Ragnar

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Ja de er egoistiske og tenker ikke på at barnet faktisk blir et voksent menneske en dag. Disse unike navnene høres kanskje fint ut på et barn i 0-5 års alderen. Men blir mindre og mindre sjarmerende jo eldre personen blir. Ja for det er faktisk en person, ikke en lekedukke.

Skrevet

Synes synd på alle barna som får dødskleine navn de ikke selv klarer å stave, på grunn av foreldre som absolutt ikke skal være som alle andre (for så å gjøre nøyaktig det samme som alle andre, gjerne de samme navna men med en stum x et sted, eller en h på slutten)

Gjest Matronella
Skrevet

Egoister? Tja, mer tankeløse vil jeg si. Når du skal gi barnet ditt navn så prøv ut situasjoner hvor det er naturlig å rope på barnet og så føler du på hvordan det høres ut  :fnise:

Skrevet

Synes synd på alle barna som får dødskleine navn de ikke selv klarer å stave, på grunn av foreldre som absolutt ikke skal være som alle andre (for så å gjøre nøyaktig det samme som alle andre, gjerne de samme navna men med en stum x et sted, eller en h på slutten)

Jeg så i en serie der ei jente het chardonnay O:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...